17.03 Networking Power Day + gość Dagmara Głowacka
Serdecznie zapraszamy na:
Networking Power DAY !
Warszawa 17 marca 2016
godz.17:30-20:00 (czwartek)
Warszawa, Idea Hub, ul. Polna 11
(k. Metro Politechnika)
W planie wieczór pełen inspiracji biznesowych, wymiana kontaktów i networking:
17:30
Rejestracja i przywitanie gości,
kawa, herbata, drobne przekąski, pierwsze rozmowy biznesowe.
18:00
Prezentacja gościa i tematu spotkania:
Dagmara Głowacka – Dyrektor ds. logistyki w wielkiej korporacji, coach, mentor, trener. Specjalistka od zarządzania kryzysowego i pracy z trudnymi, niewygodnymi tematami nacechowanymi emocjonalnie.
Temat spotkania:
Emocje w biznesie – przeciwnik czy sprzymierzeniec?
Zostaliśmy wyposażeni przez naturę w cały wachlarz emocji. Podzieliliśmy je na nieprzyjemne i przyjemne, łatwe i trudne… A przecież emocje to emocje. Każda ma jakiś cel.
– Każda coś ze sobą przynosi.
– Każda na coś zwraca naszą uwagę.
– Każda jest prezentem.
Czasem ich nie rozumiemy, ignorujemy, zamiatamy pod dywan.
Zaczynają się wtedy rozkręcać, mutować, rozrastać i dochodzi do emocjonalnego porwania – Emocje przejmują nad nami kontrolę!
Co wtedy…?
Chcesz się dowiedzieć:
- jak rozpoznawać, jak odczytywać emocje
i interpretować ich przesłanie? - jak wykorzystywać siłę poszczególnych emocji
do wzmocnienia siebie i swojego biznesu?
Weź udział we spotkaniu biznesowym z cyklu Networking Power Day!
Dostaniesz dużą dawkę wiedzy, motywacji oraz inspiracji do działania.
Zapraszamy Cię na spotkanie i biznes networking!
Gość spotkania:
Dagmara Głowacka – W swoim życiu z powodzeniem łączy wiele ról. Jest globalnym dyrektorem ds. logistyki w wielkiej korporacji, żoną, matką, przełożoną, podwładną, coachem, mentorem i trenerem. Jest specjalistką od zarządzania kryzysowego i pracy z trudnymi, niewygodnymi tematami nacechowanymi emocjonalnie.
Dzięki swojemu zaangażowaniu otrzymała wyróżnienie „Kobieta w Logistyce 2013” przyznawane przez portal pracujwlogistyce.pl.
Prowadzi dodatkowo swoją działalność coachingowo-szkoleniową. W wolnych chwilach jeździ konno, uprawia różne formy aktywności fizycznej.
Doskonale rozumie, jak stroma i kręta potrafi być ścieżka zawodowa, ile determinacji i wysiłku wymaga odnalezienie właściwego balansu między wszystkimi życiowymi aspektami. Wie, jak ważne jest odpowiednie wsparcie w tej wędrówce, zachowanie szerokiej perspektywy oraz wiary we własne możliwości.
Zna z autopsji dylemat „kariera czy dom”, „walkę ze szklanymi sufitami”, udowadnianie na każdym kroku, że „nie jest wielbłądem” oraz realia kobiety w męskim świecie TOP managementu.
Wie, że wszystkie doświadczenia są potrzebne, mają sens i zdarzają się w odpowiednim do tego czasie i miejscu.
To są składowe jej sukcesu.
„Pomaganie ludziom wzrastać i spełniać marzenia jest najszybszą drogą do sukcesu – zarówno ich, jak i Twojego”. (T. Harv Eker)
W programie także:
- Prezentacja biznesów i firm uczestników spotkania;
- Nawiązywanie relacji i kontaktów, rozmowy biznesowe;
- Sesja networkingowa, wymiana kontaktów i wizytówek;
Ważne: zabierz ze sobą ok.50 wizytówek, aby wymienić się kontaktami! - Analiza i omawianie projektów biznesowych uczestników;
- Omówienie aktualnych propozycji Klubu Przedsiębiorcy & Inwestora;
- W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek, woda, ciepłe napoje.
Spotkanie otwarte, serdecznie zapraszamy.
Inwestycja tylko 60 pln/1 os.
Promocja dla dwojga (z rekomendacji): 2x 50 pln.
płatne gotówką na miejscu spotkania.
Uwaga:
Dodatkowa promocja dla Ciebie i Twojej firmy:
Rabaty i upominki – warto przynieść gadżety firmowe, próbki swoich produktów, karnety na usługi,
bony rabatowe itp. i przekazać na upominki dla uczestników spotkania.
Mini stoisko reklamowe – chcesz wystawić swoje produkty, pokazać je innym uczestnikom, zaprezentować markę, usługi, ustawić roll-up lub banner, mamy taką możliwość. Zgłoś propozycję wypełniając Formularz Zapisu lub poproś o wycenę przez formularz kontaktowy.
Nie może Ciebie zabraknąć 🙂
Szykuje się wspaniałe, inspirujące spotkanie,
a przy tym networking, wymiana wizytówek
i efektywnych kontaktów biznesowych!
Przyjdź, aby z sukcesem rozwijać biznes i świetnie się bawić!
wypełniając Formularz Zgłoszenia,
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Networking DAY!
Warszawa 17 marca 2016 (czwartek)
[contact-form-7 id=”5366″ title=”Formularz Zgłoszenia Networking – z polecenia ?event ?info”]
Zaprasza Klub Przedsiębiorcy oraz goście i partnerzy wydarzenia
Zdobądź wartościowe kontakty i baw się świetnie! 🙂
Joanna Wiejak
tel. +48 722 142 474
//