8.11 Networking Power Day + wykład dla managerów
Serdecznie zapraszamy na spotkanie biznesowe w Warszawie:
8 listopada 2018 (czwartek)
godz. 18:00 – 21:00
Volvo Car Warszawa,
ul. Marszałkowska 89
W planie: wymiana kontaktów, wizytówek, wykład zaproszonego gościa i rozmowy biznesowe, poczęstunek oraz konkursy z nagrodami…
Spotkajmy się w atmosferze biznesowej, aby nawiązać relacje, wymienić wizytówkami, zaprezentować firmę i swoje projekty, dać sobie szanse na szybszy i łatwiejszy rozwój. Czeka na nas trener biznesu, który zainspiruje nas ciekawą i wartościową wiedzą, będzie można nabyć nowe umiejętności i wygrać nagrody, zapewniamy też napoje i przekąski.
Klub Przedsiębiorcy zaprasza: przyjdź i poznaj innych przedsiębiorców, promuj swój biznes…
Baw się świetnie i zdobądź nowe umiejętności i nowych klientów!
PROGRAM spotkania:
Networking Klubu Przedsiębiorcy
i wykład zaproszonego gościa wydarzenia
18:00-18:15
Rejestracja uczestników, wymiana wizytówek,
napoje, poczęstunek, pierwsze rozmowy biznesowe
18:15-18:45
Przedstawienie firm i projektów uczestników spotkania.
Sesja networkingowa w grupach, podczas której każdy z uczestników
ma ok. 1,5 minuty, żeby zaprezentować siebie i swoją działalność.
18:45-19:30
Inspirujący wykład biznesowy
poprowadzi gość specjalny spotkania:
Marzenna Tusza – jako Interim Manager, konsultant operacyjny oraz trener biznesu – współpracuje z managerami na poziomie zarządczym i operacyjnym. Koncentruje się na zagadnieniach efektywnego zarządzania firmą i jej kluczowymi procesami, zwłaszcza w funkcjonowaniu sprzedaży, obsługi klienta, administracji, logistyki, magazynowania, a także dystrybucji, wnosząc wiedzę i know-how do realizowanych projektów.
Temat spotkania:
Współczesny Manager, Lider
jaki powinien być?
- idealny lider – jakie są nasze wyobrażenia?
- co tak naprawdę powoduje, że chce się za nim iść?
- jak skutecznie delegować zadania w zespole?
- jak zebrać i spożytkować informację zwrotną?
- jak powinna wyglądać komunikacja między liderem a zespołem?
Angażując managerów oraz zespół do współpracy można zauważyć trudności zanim urosną do rozmiaru problemu i przygotować odpowiednie rozwiązania. Można usprawnić procesy operacyjne i sposoby zarządzania, aby firmy lepiej się rozwijały, szybciej osiągały swoje cele biznesowe, a ludzie chcieli dla nich pracować. Niczego nie narzucając, obserwując i reagując, kiedy zachodzi potrzeba, prawdziwy lider powoduje, że chce się za nim iść. To spotkanie ma pomóc managerom znaleźć rozwiązania i odkryć w sobie nowe możliwości. Zapraszamy!
20:00-20:30
Spotkanie Ambasadorów Klubu Przedsiębiorcy
(dla osób, które chcą dowiedzieć się, jak zostać Partnerami Klubu Przedsiębiorcy)
20:30-21:00
Rozmowy indywidualne, networking.
Konkursy z nagrodami.
Zakończenie.
Informacje o prelegencie:
Marzenna Tusza – praktyk biznesowy na szczeblu zarządczym i operacyjnym, w firmach polskich i międzynarodowych. Na codzień współpracuje z kadrą zarządzającą. Usprawnia procesy operacyjne i sposoby zarządzania, aby firmy lepiej się rozwijały, szybciej osiągały swoje cele biznesowe, a ludzie chcieli dla nich pracować.
Koncentruje się na zagadnieniach efektywnego zarządzania firmą i jej kluczowymi procesami, zwłaszcza w zakresie osiągania założonych wskaźników biznesowych, optymalizacji kosztów operacyjnych, sprzedaży, obsługi i relacji z klientami, komunikacji wewnętrznej.
Do realizowanych projektów wnosi wiedzę i know-how, angażując managerów do współpracy. Dba, by nie tylko rozumieli wdrażane zmiany, ale również czuli się z nimi dobrze i bezpiecznie. Jej celem, obok realizacji zadania, jest spokój i zadowolenie kadry managerskiej z poczucia rozwiązania trudnej sprawy oraz przekonanie o słuszności przyjętych działań.
Swoją uwagę trenera biznesu skupia na rozwoju tzw. zawodowych kompetencji przyszłości, czyli kompleksowego rozwiązywania problemów, krytycznego myślenia, pobudzania kreatywności, zarządzania ludźmi, współpracy z innymi, negocjacji i mediacji.
Networking poprowadzi:
Uwaga:
Na spotkaniu możliwa jest dodatkowa promocja Twojej działalności:
- Stoisko reklamowe – chcesz wystawić swoje produkty, zaprezentować markę, ustawić roll-up lub banner, zostać sponsorem wydarzenia. Zadzwoń lub napisz do nas (kontakt na dole strony).
. - Upominki, nagrody – możesz przynieść swoje produkty, karnety na usługi, gadżety firmowe, bony rabatowe itp. na upominki i nagrody dla uczestników spotkania, aby lepiej wypromować swoją firmę.
Zarezerwuj ten niezwykły wieczór na rozwój relacji i wymianę kontaktów, przyjdź na wartościowe, pełne wiedzy i niezwykłych osób spotkanie Klubu Przedsiębiorcy 🙂
na wymianę wizytówek i budowanie wspólnych relacji podczas networkingu!
- Sesja networkingowa, wymiana kontaktów i wizytówek;
Ważne: zabierz ze sobą ok.50 wizytówek, aby wymienić się kontaktami! - Omówienie aktualnych propozycji i projektów Klubu Przedsiębiorcy;
- Przewidziany jest poczęstunek i napoje.
Spotkanie otwarte, inwestycja jedynie
60 pln/1 os., serdecznie zapraszamy.
Oferta dla wystawców:
– Pakiet A: Wystawienie rollupa, rozdanie ulotek 100 pln, płatne przelewem lub gotówką przy wejściu na spotkanie (aby zamówić ten pakiet, dopisz „Pakiet A” przy nazwisku, rejestrując się na spotkanie, np. Jan Kowalski „Pakiet A”).
– Pakiet B: Stoisko reklamowe na spotkaniu: 300 pln, płatne przelewem lub gotówką przy wejściu na spotkanie (aby zamówić ten pakiet, dopisz „Pakiet B” przy nazwisku, rejestrując się na spotkanie, np. Jan Kowalski „Pakiet B”).
– Zostań Ambasadorem Klubu Przedsiębiorcy i włącz się w promocję wydarzenia!
Przyjdź, poznaj nowe osoby i zdobądź wiedzę, aby z sukcesem rozwijać biznes!
Zarezerwuj najlepszą opcję uczestnictwa dla siebie i swoich partnerów biznesowych już teraz,
wypełniając Formularz Zgłoszenia:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
na Networking Klubu Przedsiębiorcy
Warszawa 8.11.2018 (czwartek)
[contact-form-7 id=”5366″ title=”Formularz Zgłoszenia Networking – z polecenia ?event ?info”]
Zapraszają: Klub Przedsiębiorcy oraz eksperci i partnerzy naszych spotkań.
Zdobądź wartościowe kontakty i baw się świetnie! 🙂
Osoba do kontaktu:
Joanna Wiejak
mobile: +48 722 142 474
mail: jwiejak@klub-przedsiebiorcy.edu.pl
//