3 października – Wielki SUKCES niewielkim kosztem – Cialdini w Warszawie
„Wielki sukces niewielkim kosztem” prof. Robert Cialdini
„Small changes in words with big effects on sales”
Kliknij aby zarezerwować miejsce:
http://robertcialdini.evenea.pl/
Wpisz KOD RABATOWY:
22h24c95bf
i zyskaj ZNIŻKĘ 10%
Światową sławę przyniosło prof. Robertowi Cialdiniemu opisanie sześciu uniwersalnych reguł, pozwalających zrozumieć mechanizmy wpływu społecznego, czyli jak to się dzieje, że jedni ludzie tak łatwo mogą wpływać na decyzje innych. Od tamtego czasu na spotkaniach z ludźmi ze świata biznesu Profesor nieustająco był pytany o dwie kwestie:
1) kiedy używać tych reguł i
2) jak najlepiej, najskuteczniej ich używać.
W świecie przeładowanym informacjami, zadaniami, gdzie wszystko toczy się coraz szybciej i wymaga coraz większej sprawności, pytania te sprowadzają się do tego:
- jakie najmniejsze, wymagające najmniejszych nakładów i najmniejszego wysiłku a gwarantujące największy efekt zmiany możemy wprowadzić
- w jakim – tym a nie innym momencie – ich wprowadzenie ma największy sens.
W najnowszej książce („The small BIG”, publikowanej we wrześniu 2014) prof. Cialdini daje ponad 50 konkretnych odpowiedzi na te dwa pytania.
Jego wystąpienie na konferencji ”Wielki sukces niewielkim kosztem” stanowi ich wybór dokonany przez Profesora pod kątem ich użyteczności dla ludzi zarządzający firmami, działami marketingu i sprzedaży.
Będzie to pierwszy wykład Profesora w Polsce oparty na tej nowej wiedzy.
Uczestnicy spotkania będą również mieli okazję poznania jako pierwsi
# siódmej reguły wpływu społecznego będącej fragmentem kolejnej, pisanej aktualnie przez Profesora książki
Kliknij aby zarezerwować miejsce:
http://robertcialdini.evenea.pl/
Wpisz KOD RABATOWY:
22h24c95bf
i zyskaj ZNIŻKĘ 10%
Prelegenci:
Robert B. Cialdini – profesor psychologii Uniwersytetu Stanowego w Arizonie zajmujący się psychologią społeczną.
Najbardziej znany jako autor książki Wywieranie wpływu na ludzi (ang. Influence: Science and Practice), będącej rezultatem ponad 15 lat badań, która od wielu lat jest bestsellerem. Sklasyfikował w niej metody stosowane do wywierania wpływu na ludzi w postaci 6 „zasad”: zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny („inni tak robią”), lubienie kogoś (przeniesienie uczuć dotyczących osoby na przekazywaną przez nią propozycję), autorytet (oceniamy go według atrybutów, a nie merytorycznej wartości przekazu), niedobór czegoś („może zabraknąć”).
Wraz z Douglasem Kenrickem i Stevenem Neubergiem wydał również podręcznik Social Psychology. Unraveling the Mystery (Psychologia społeczna. Rozwiązane tajemnice).
Paweł Prokopczuk – Ekspert z zakresu wykorzystania elementów scenicznych w prezentacjach, procesie perswazji oraz sprzedaży. Absolwent Akademii Teatralnej im A. Zelwerowicza w Warszawie- zawodowy aktor.
Wdraża nowatorskie programy szkoleniowe dotyczące sprzedaży , oparte na pełnej drodze kontaktu z klientem: zaczynając od kontaktu mailowego, przez kontakt telefoniczny do spotkania twarzą w twarz. W projektach szkoleniowych tworzonych dla firmy Raytheon współpracował m in. z Markiem Walshem i Stevem Langiem.
Wybitny trener, niezwykle doświadczony w prowadzeniu szkoleń dedykowanych wzmacnianiu relacji i siły kontaktu. Pomaga uczestnikom warsztatów uruchamiać wewnętrzne zasoby, rozwijać potencjał osobisty. Na co dzień współpracuje z firmami: Piasecka&Żylewicz oraz Raytheon Professional Services.
Adam Gnych – Trener, Konsultant, Doradca, Psycholog, Praktyk. Doktorant Kolegium Gospodarki Światowej, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Słuchacz Akademii Młodych Dyplomatów. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Przez 15 lat przeprowadził ponad 2500 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 18000 pracowników największych korporacji. Doświadczenie zdobywał pracując w Polskiej Telefonii Cyfrowej – obecnie T-mobile oraz w Tikkurila Polska S.A. pełniąc funkcję Doradcy Członka Zarządu. Prowadzi szkolenia ujęte w Akademie: Akademia Negocjacji, Akademia Sprzedaży, Akademia Lidera oraz Akademia Rozwoju Osobistego w Bizesie.
Ekspert w szkoleniach m.in. kadry menedżerskiej i działów handlowych z zakresu: negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny,język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, retoryki i erystyki. Zajmuje się także coachingiem menedżerów, kształceniem trenerów wewnętrznych, doradzaniu wyższej i średniej kadrze zarządzającej. Prowadził szkolenia między innymi dla: PGE, PGE Energia Jądrowa, PGE Elektrownia Bełchatów, Polpharma, Bayer, Torfarm, Mars, Samsung, Real, Tesco i wiele innych.
Jacek Mamot – Prezes Zarządu K2 Consulting, Dyrektor Procesów CRM. Ekspert w zakresie zarządzania ryzykiem projektów strategicznych. Wspiera kluczowych klientów w definiowaniu i planowaniu projektów mających na celu zwiększanie wartości przedsiębiorstwa.
Jest doświadczonym negocjatorem i mediatorem. Od 1997 roku reprezentuje interesy klientów w ich imieniu negocjując warunki strategicznych kontraktów wdrożeniowych. Realizował projekty dla takich firm, jak Polkomtel S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Exatel S.A. (Tel-Energo S.A.), Konsorcjum TETRA System Polska, PTC S.A., Agora sp. z o.o., Adidas Poland sp. z o.o, ENEA S.A.
Tomasz Piotr Sidewicz – Ekspert w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Absolwent Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. CEO w spółce WEC (obecnie Grupa Kapitałowa WEC S.A.) Brokorage Office Manager w Powszechnym Banku Gospodarczym S.A. w Łodzi. Trener i coach, specjalizuje się w podnoszeniu efektywności pracowników działów handlowych i zakupowych. Prowadzi projekty audytu działów, audytu personalnego oraz rekrutacji pracowników działów handlowych i zakupowych.
Miłosz Brzeziński – Konsultant biznesowy, prowokacyjny interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Mentor AIP Business Link, członek rady ekspertów ośrodka analitycznego THINKTANK, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki.
Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Jest autorem pięciu prowokujących książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym: „Pracować i nie zwariować”, „Biznes czyli kupa ludzi”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem” oraz „Głaskologia”. Gościnnie pojawił się także w pozycji „Dekalog Szczęścia”, jako ekspert w zakresie porządkowania otoczenia biznesowego.
Wypowiada się także goszcząc na łamach takich magazynów jak „Duży Format”, „Playboy” oraz gazet: „Gazeta Wyborcza”, „Polska the Times”. Prowadzi rubrykę dotyczącą psychologii w pracy na łamach magazynu pokładowego InterCity „W podróży”.Miłosz Brzeziński dokonuje analiz na antenie TVN, TVN CNBC, TVP, Polskiego Radia, RMF, Antyradia. Jest regularnym, cotygodniowym gościem programu porannego w Czwórce.
Robert Jasiński – Praktyk – sprzedawał, obsługiwał klientów, zarządzał i szkolił. Te korporacyjne doświadczenia stały się podstawą jego działalności rozwojowej i od 2007 roku jako zewnętrzny ekspert, wspiera organizacje w budowanie wiedzy, umiejętności i postaw pracowników. Zna wyzwania dużego biznesu, rozumie jego specyfikę i komunikuje się jego językiem. Specjalizuje się w budowaniu odpowiedzialnych i zaangażowanych postaw, wyzwalaniu gotowości do zmiany, proaktywności oraz w rozwijaniu umiejętności skutecznej komunikacji zorientowanej na rezultaty.
Z pasją budzi liderów. Od 2009 całkowicie oddany autorskiej koncepcji Świadomego Przywództwa Osobistego, z którą zmienia organizacje poprzez wykłady, warsztaty, doradztwo i pracę indywidualną z kadrą menedżerską. Autor książki „Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad własnym życiem i odnieść sukces” (Onepress, 2012). Więcej informacji na www.robertjasinski.pl
Dariusz Milczarek – Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills; od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej).
Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych. Na przestrzeni 18 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło ponad 5 tysięcy osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SGH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wielokrotnie wyróżniany, jako jeden z najbardziej inspirujących prezenterów. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Ukończył prawo, psychologię i studia doktoranckie z zarządzania. Szkoli międzynarodowo od blisko 10 lat w 5 językach, głównie na rynkach europejskim (Niemcy, Anglia, Irlandia, Włochy, Polska) i latynoskim (Meksyk, Brazylia, Kolumbia). W Polsce jest stałym gościem programów telewizyjnych i radiowych jako ekspert z zakresu psychologii. Skupia się na pomaganiu ludziom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi praktycznej psychologii, sprzedaży, personal brandingu, leadershipu, wystąpień publicznych, komunikacji i budowania strategii biznesowych. Poświęca długie tygodnie na własny rozwój w formie warsztatów i szkoleń, medytacji, pracy nad sobą i ze sobą.
Jest żonaty i głęboko zakochany w Ilianie Ramirez, z którą ma córkę Adrianę. Uwielbia kolumbijską kawę, dobre wina i podróżowanie do egzotycznych krajów. Jest szczęśliwy i spełniony, kreując takie życie, jakiego pragnie.
Wpisz KOD RABATOWY:
22h24c95bf
i zyskaj ZNIŻKĘ 10%
Kliknij aby zarezerwować miejsce:
http://robertcialdini.evenea.pl/
Organizatorem wydarzenia „Konferencja „Wielki sukces niewielkim kosztem” prof. Robert Cialdini”
jest 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.