E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
Wtorek, 21. lutego 2012, 18:00-21:00
Adres spotkania: Centrum Edukacyjne, Warszawa ul . Żelazna 87 (róg Al. Solidarności) sala 505
Temat spotkania:
E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
PROGRAM:
- Poznajmy się: powitalna sesja networkingowa
- Prezentacja tematu: Co jest ważne w e-mail marketingu?
- Strategia i planowanie działań promocyjnych za pomocą e-mail marketingu.
- Jak pozyskać nowych klientów do mailowej bazy danych?
- Narzędzia e-mail marketingu, jak zbierać dane i wysyłać newslettery?
- Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
- Kto otworzy mojego maila, jak zwiększyć zainteresowanie odbiorcy?
- Jak sprzedawać dobrym mailem? Omówienie przykładów dobrej i złej komunikacji mailowej w praktyce handlowej.
- Mailingi sprzedażowe, aspekty prawne do kogo można wysłać maila, a czego robić nie wolno?
- Jak wykorzystać autoresponder do budownia relacji ze swoja bazą?
- Prezentacja ciekawych i pomysłów na rozbudowę bazy mailingowej.
- Panel dyskusyjny i rozwiązywanie problemów biznesowych,
zgłoszonych przez uczestników. - Czas na nawiązywanie kontaktów, sesja networkingowa, wymiana wizytówek.
Zaprezentuj swoje przedsięwzięcie, powiedz, jakich poszukujesz kontaktów. - Zakończenie. Losowania, nagrody, prezenty od Organizatorów i Partnerów spotkania.
W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek i ciepłe napoje
Pamiętaj, aby zabrać ze sobą 30-40 wizytówek!
Przewidywana ilość miejsc 60
O Wykładowcy:
____________________________________________________________
Joanna Wiejak
W projektach Akademii odpowiada za organizację i marketing szkoleń, konferencji, eventów, kursów online, wideokonferencji.
Doskonale zna Internet i media społecznościowe. Kierowała projektami Internetowymi (portale, newslettery, e-pisma, blogi, CMSy, programy partnerskie, wideokonferencje, fora internetowe). Jest informatykiem i praktykiem biznesu. Ma duże doświadczenie w marketingu tradycyjnym oraz internetowym, e-biznesie, sprzedaży on-line, przygotowywaniu treści na potrzeby Internetu, zarządzaniu zespołami współpracującymi wirtualnie. Zna platformy e-learningowe, wideokonferencyjne, posiada wysokie kompetencje organizacyjne i managerskie.
Od wielu lat skutecznie działa w Internecie, kierując budową serwisów i portali, tworząc grupy społecznościowe, organizując wideokonferencje, promując szkolenia, opiekując się użytkownikami programów partnerskich, pisząc artykuły i e-booki, wydając i redagując Internetowe czasopisma takie jak CashFlow&You, a następnie Magazyn Internetowy Sukces Partner. Prowadzi także Klub Przedsiębiorcy oraz kursy i szkolenia z zakrsu marketingu internetowego, szkolenia dla biznesu, konsultacje dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż i marketing w Internecie oraz mediach społecznościowych.
Cechuje się silnymi umiejętnościami analitycznymi, wielopłaszczyznowością działań, przedsiębiorczością. Jest organizatorem Centrum Outsourcingu. Odpowiada za nawiązywanie kontaktów biznesowych, handlowych, negocjacje, kontrakty, barter usług.
_________________________________________________________________
Spotkanie otwarte
Wejściówka: 30 PLN
Płatność gotówką na miejscu lub przelewem na rachunek bankowy
Akademii. Wystawiamy Faktury Vat
ZAPRASZAMY co WTOREK!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje
o WTORKOWYCH Spotkaniach Biznesowych w Warszawie:
2 thoughts on “E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?”
Comments are closed.
Naprawdę świetny blog.
super!