E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?

Joanna WiejakWtorek, 21. lutego 2012, 18:00-21:00
Adres spotkania: Centrum Edukacyjne, Warszawa  ul . Żelazna 87 (róg Al. Solidarności) sala 505

Temat spotkania:
E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?

PROGRAM:

  • Poznajmy się: powitalna sesja networkingowa
  1. Prezentacja tematu: Co jest ważne w e-mail marketingu?
  2. Strategia i planowanie działań promocyjnych za pomocą  e-mail marketingu.
  3. Jak pozyskać nowych klientów do mailowej bazy danych?
  4. Narzędzia  e-mail marketingu, jak zbierać dane i wysyłać newslettery?
  5. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?
  6. Kto otworzy mojego maila, jak zwiększyć zainteresowanie odbiorcy?
  7. Jak sprzedawać dobrym mailem? Omówienie przykładów dobrej i złej komunikacji mailowej w praktyce handlowej.
  8. Mailingi sprzedażowe, aspekty prawne do kogo można wysłać maila, a czego robić nie wolno?
  9. Jak wykorzystać autoresponder do budownia relacji ze swoja bazą?
  10. Prezentacja ciekawych i pomysłów na rozbudowę bazy mailingowej.
  • Panel dyskusyjny i rozwiązywanie problemów biznesowych,
    zgłoszonych przez uczestników.
  • Czas na nawiązywanie kontaktów, sesja networkingowa, wymiana wizytówek.
    Zaprezentuj swoje przedsięwzięcie, powiedz, jakich poszukujesz kontaktów.
  • Zakończenie. Losowania, nagrody, prezenty od Organizatorów i Partnerów spotkania.

W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek i ciepłe napoje
Pamiętaj, aby zabrać ze sobą 30-40 wizytówek!
Przewidywana ilość miejsc 60

O Wykładowcy:

____________________________________________________________

Joanna Wiejak

Joanna Wiejak

W projektach Akademii odpowiada za organizację i marketing szkoleń, konferencji, eventów, kursów online, wideokonferencji.

Doskonale zna Internet i media społecznościowe. Kierowała projektami Internetowymi (portale, newslettery, e-pisma, blogi, CMSy, programy partnerskie, wideokonferencje, fora internetowe). Jest informatykiem i praktykiem biznesu. Ma duże doświadczenie w marketingu tradycyjnym oraz internetowym, e-biznesie, sprzedaży on-line, przygotowywaniu treści na potrzeby Internetu, zarządzaniu zespołami współpracującymi wirtualnie. Zna platformy e-learningowe, wideokonferencyjne, posiada wysokie kompetencje organizacyjne i managerskie.

Od wielu lat skutecznie działa w Internecie, kierując budową serwisów i portali, tworząc grupy społecznościowe, organizując wideokonferencje, promując szkolenia,  opiekując się użytkownikami programów partnerskich, pisząc artykuły i e-booki, wydając i redagując Internetowe czasopisma takie jak CashFlow&You, a następnie Magazyn Internetowy Sukces Partner. Prowadzi także Klub Przedsiębiorcy oraz kursy i szkolenia z zakrsu marketingu internetowego, szkolenia dla biznesu, konsultacje dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż i marketing w Internecie oraz mediach społecznościowych.

Cechuje się silnymi umiejętnościami analitycznymi, wielopłaszczyznowością działań, przedsiębiorczością. Jest organizatorem Centrum Outsourcingu. Odpowiada za nawiązywanie kontaktów biznesowych, handlowych, negocjacje, kontrakty, barter usług.

_________________________________________________________________

Spotkanie otwarte
Wejściówka: 30 PLN

Płatność gotówką na miejscu lub przelewem na rachunek bankowy
Akademii. Wystawiamy Faktury Vat


ZAPRASZAMY co WTOREK!


Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje
o WTORKOWYCH Spotkaniach Biznesowych w Warszawie:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

2 thoughts on “E-mail marketing. Jak napisać dobrego maila ofertowego sprzedającego Twój produkt?

  1. Beata pisze:

    Naprawdę świetny blog.

  2. Patrycja pisze:

    super!

Comments are closed.