Jak za darmo możesz skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie?

We wtorek 7 lutego rozpoczęliśmy nowy cykl
WTORKOWYCH spotkań biznesowych Akademii Doradcy.

Wykład, warsztat, case study, sesja networkingowa, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i budowanie grupy wsparcia dla przedsiębiorców. Mamy nadzieję, że te wszystkie elementy przyczynią się do rozwoju biznesu uczestników spotkania, a my zapraszamy na kolejne warsztaty i wykłady.

Zobacz terminarz w dziale AKTUALNOŚCI >>

Wtorek, 07. lutego 2012, 18:00-21:00
Adres spotkania: Centrum Edukacyjne, Warszawa  ul . Żelazna 87

Temat spotkania:
Jak za darmo możesz skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie?

PROGRAM:

  • Powitalna sesja networkingowa
  • Wykład:  Nie musisz wydawać dużych pieniędzy,
    aby skutecznie promować  swoje produkty / usługi
    oraz  swoją firmę w Internecie.
  • Prezentacja ciekawych i pomysłowych przedsięwzięć;
  • 7 patentów na darmową promocję w Internecie.
  • Panel dyskusyjny: Jak przygotować niekonwencjonalną
    akcję promocyjną w Internecie pod własne potrzeby?
  • Spotkania ludzi biznesu: sesja networkingowa
  • Zakończenie. Losowania, nagrody, prezenty od
    Organizatorów i Partnerów spotkania.

W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek i ciepłe napoje
Przewidywana maksymalna ilość miejsc 50

Wejściówka: 30 PLN


Zapisz się na newsletter, aby otrzymać aktualne informacje
o WTORKOWYCH Spotkaniach Biznesowych w Warszawie://

Zgadzam się z Polityką Prywatności

One thought on “Jak za darmo możesz skutecznie wypromować swoją firmę w Internecie?

  1. Lilik pisze:

    Komentarz Przemka: Violetto w imieniu całej grupy serdecznie Tobie dziękuję. Wydarzenie jak zwykle spotkało się z bardzo dobrą frekwencją gdzie już sporą część grupy można zaliczyć do stałych bywalców. Uzbrojeni z zapas herbaty, jednorazowych kubków, wspomagani przez cudy nowoczesnej techniki, a mianowicie laptop, projektor multimedialny zaczęliśmy burzliwą dyskusję, gdzie ja zwykle w miarę upływających godzin, końca nie było widać. Poruszony został temat marketingu doświadczeń, koncepcji wychodzące na przeciw problemowi z jakim współczesny klient się spotyka przy wyborze wielu tych samych produktów lub usług spełniających jego potrzeby i charakteryzujących się wysoką jakością. Praktyka, która wpływa na zmysły i emocje potencjalnych klientów, a wszystko po to aby przywiązać ich do marki z, którą się będzie nawet identyfikował. Taka osoba jest w stanie za konkretny produkt zapłacić więcej niż w przypadku stosowania klasycznych technik marketingowych. Marketing Doświadczeń z dużym sukcesem praktykowany jest już od dawna przez firmy zachodnie, gdzie ich działania potrafią zostawić trwałe piętno w umyśle klienta, który nieświadomie będzie sam promował daną markę wśród swoich znajomych. Istnieje wiele narzędzi wspomagających tę koncepcje jest nim miedzy innymi marketing zapachowy, jako katalizator wpływający na nastrój skłania klienta do podejmowania decyzji. Takie działanie budzi wiele kontrowersji dlatego firmy nie chętnie się do tęgo przyznają z obawy o swój wizerunek. W jaki sposób można zastosować marketing doświadczeń w naszych firmach oraz usprawnić dzięki niemu relacje z klientami? Jednym ze sposobów może być zaangażowanie kluczowych klientów w tworzeniu wizerunku firmy poprzez angaż tych, którzy mają predyspozycje do pozytywnego oddziaływania na swoje otoczenie. Konsekwencją korzyść z najefektywniejszego z rodzajów marketingu szeptanego. Wywołanie pozytywnego wrażenia jak smak serwowanej kawy w czasie czekania na usługę czy, stworzenia miejsca spotkań, w którym klient będzie się czuł swobodnie, pozwala lepiej zakorzenić się firmie w umyśle klienta jako dobra marka. Z powodu małego niedosytu postanowiliśmy rozwinąć jeszcze temat zakupów grupowych tzw. gruponów, który bardzo nas zaintrygował, dlatego bardziej zgłębić możliwości i tajniki tego zjawiska. Social media odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu prywatnym i zawodowym jak możemy je wykorzystać do rozwoju naszych firm. Pozdrawiam, Przemek

Comments are closed.