Jak założyć i rozwijać sklep internetowy?
Wtorkowe Spotkania Biznesowe
Warszawa
Wtorek, 28. lutego 2012, 18:00-21:00
Adres: Centrum Edukacyjne,
Warszawa ul. Żelazna 87
sala 505 (róg Al. Solidarności)
Temat spotkania:
Podstawy prowadzenia sklepu Internetowego.
– Jak założyć i rozwijać sklep internetowy?
– Jak dobierać towar i dostawców, reklamować produkty, przyciągać klienta?
Bonus: Wizualna strona działalności biznesowej:
aspekty graficzne, logo, serwis www, reklamy i materiały promocyjne.
PROGRAM:
• Poznajmy się: powitalna sesja networkingowe przy kawie
1. Wykład: Podstawy prowadzenia sklepu Internetowego
2. Jak założyć sklep internetowy?
3. Jak dobierać towar do sklepu i jak go eksponować?
4. Jak przebiega współpraca z dostawcami?
5. W jaki sposób zorganizować obsługę klienta, wysyłek i reklamacji?
6. Jak sprawić, aby sklep był użyteczny i przyjazny dla klientów?
7. Najważniejsze zagadnienia prawne i codzienna praktyka prowadzenia sklepu
8. Jak reklamować sklep i promować towar, aby przyciągać klientów?
9. Jak wprowadzać zmiany, dbać o rozwój sklepu i sprzedaży?
10. Ciekawe case study z praktyki biznesowej Startshopu.
11. Prezentacja poświęconą wizualnej stronie działalności biznesowej
12. Podstawowe aspekty graficzne towarzyszące własnemu biznesowi
- Identyfikacja wizualna
- Logo, grafika, księgi znaku
- Strona www
- reklamy i materiały promocyjne
• Panel dyskusyjny i warsztat: rozwiązywanie problemów biznesowych i rozwój projektów, uczestników spotkania.
• Czas na nawiązywanie kontaktów, wymianę wizytówek, prezentację przedsięwzięć
• Zakończenie. Losowania, nagrody, prezenty od Organizatorów i Partnerów spotkania.
Nasi Prelegenci:
Anna Dolińska-Kowalska poprowadzi wykład i warsztat dotyczący zakładania i rozwoju sklepu Internetowego. Od roku 2007 prowadzi sklep Internetowy www.startshop.pl. W handlu pracuje od zawsze i od kiedy pamięta. Skorzystaj z jej cennych doświadczeń praktyka biznesu. Forma w jakiej poprowadzi warsztat będzie podzielona na dwie części. W pierwszej przedstawi swoje doświadczenia i proces powstawania, rozwoju i zmian zachodzących w sklepie do obecnego momentu. Druga natomiast będzie poświęcona na część praktyczną – pytania i odpowiedzi uczestników.
Tomasz Odziemczyk – właściciel Studia Kałamarnica, poprowadzi prezentację poświęconą wizualnej i graficznej stronie działalności biznesowej. Z wykształcenia ekonomista, z zamiłowania i przeszkolenia grafik i DTP-owiec. Założyciel studia specjalizującego się w zakresie prac DTP oraz opracowaniach graficznych. Prywatnie miłośnik angielskich i amerykańskich stand-upów oraz fan tenisa ziemnego.
W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek i ciepłe napoje
Pamiętaj, zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
Wejściówka: 30 PLN
Płatność gotówką na miejscu lub przelewem na rachunek bankowy.
Wystawiamy Faktury Vat
Czym są WTORKOWE Spotkania Biznesowe? >>
Historia naszych dotychczasowych spotkań >>
ZAPRASZAMY co WTOREK!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje
o Spotkaniach Biznesowych w Warszawie.
2 thoughts on “Jak założyć i rozwijać sklep internetowy?”
Comments are closed.
Info pojawiło się bardzo późno. Czy jest szansa, że będzie jeszcze jedno szkolenie z tego cyklu?
Świetny blog. Dzięki!