Jak zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom?
.Akademia Doradcy w ramach cyklu WTORKOWE Spotkania Biznesowe zaprasza na:
Wtorek, 26. czerwca 2012,
godz. 18:00-21:00
Adres spotkania:
Warszawa, ul . Smolna 40 sala 7 (parter).
(róg Nowy Świat / Al. Jerozolimskie)
Temat:
Jak zaprezentować swoją ofertę
potencjalnym klientom? – warsztat
W programie:
Małe firmy i działalności gospodarcze w Polsce stanowią podstawę biznesu i prawdziwy fundament gospodarki w Polsce. Podstawą utrzymania się każdej z tych firm jest sprzedaż i umiejętne przedstawienie oferty potencjalnym klientom. Wielu przedsiębiorców nie radzi sobie jednak dobrze z poszukiwaniem klientów, ma problemy z prawidłowym zaprezentowaniem oferty i ostateczną finalizacją sprzedaży.
W ramach najbliższego Wtorkowego Spotkania Biznesowego proponujemy, abyś wziął udział w inspirującym warsztacie, w trakcie którego przeprowadzimy analizę biznesową Twoich projektów i oferty na produkty i usługi, kierowanej do klientów.
WAŻNE:
Na spotkanie można zabrać swoją prezentację handlową np. w Power Point (ew. w pliku .pdf). Warto zabrać także ulotki i wizytówki, zarówno pod kątem analizy ich użytecznści, wartości reklamowych, jak także celem promocji swoich produktów, usług, oferty.
Uwaga:
Wtorkowe Spotkania Biznesowe – to miejsce przyjazne przedsiębiorcom –
tu się można, wręcz należy promować!
W programie również:
- Sesja networkingowa i nawiązywanie kontaktów biznesowych
Ważne: zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
- Analiza i omawianie projektów biznesowych uczestników spotkania
- W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek, soki, ciepłe napoje.
Informacje o naszych ekspertach:
________________________________________________________________
Franciszek Staniszewski
Ekspert branży finansowej i biznesowej. Posiada szereg certyfikatów międzynarodowych instytucji finansowych: LIMRA, Finacial Services Trainning College, European Financial Guide w Europejskiej Akademii Planowania Finansowego, American Sales Masters.
Trener posiadający wieloletnie doświadczenie w branży finansowej. Od roku 1993 przeszedł wszystkie szczeble awansu od agenta ubezpieczeniowego, poprzez pełnienie funkcji menedżerskich aż po zadania trenera finansowego, które realizuje z sukcesem od 1998 roku.
Poza szkoleniami kadry menedżerskiej oraz zarządzającej instytucji finansowych oraz dużych korporacji, prowadził zajęcia w Europejskiej Akademii Planowania Finansowego (EAFP) na SGH i UW w Warszawie. W ostatnim okresie szkolił doradców finansowych jednej z wiodących firm sektora finansowego. Praktyk biznesu, właściciel kilku firm, prezes zarządu.
Posiada też jako ekspert akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w programach unijnych:
– Program Rozwoju Przedsiębiorstw,
– Finansowanie dla Wzrostu,
– Od Innowacji do Biznesu.
Franciszek Staniszewski jest współtwórcą Narodowego Programu Edukacji Finansowej firmy eProfitSystem, w ramach którego wraz z dr Andrzejem Fesnakiem od 2004 roku prowadzi w Warszawie i w Londynie legendarne już Seminarium dla Inwestorów w Nieruchomości. W ciągu prawie 6-lat kurs ten ukończyło ponad 1700 osób. W trakcie III Zjazdu Absolwentów doliczyliśmy się kilkudziesięciu milionerów, którzy zbudowali swoją zamożność na bazie wiedzy zdobytej na naszych seminariach.
W roku 2005 Franciszek Staniszewski i dr Andrzej Fesnak przygotowali grupę 56 trenerów finansowych wspierających realizowane projekty.
Jesienią 2009 roku eProfitSystem uruchomiło swój największy projekt edukacyjny i biznesowy funkcjonujący pod tajemniczo brzmiącą nazwą Kużnia Milionerów.
Franciszek Staniszewski współpracuje też z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie. Obejrzyj kilkuminutowy film z Dnia Otwartego Giełdy, w którym braliśmy aktywny udział.
Joanna Wiejak
W projektach Akademii odpowiada za organizację i marketing szkoleń, konferencji, eventów, kursów online, wideokonferencji.
Doskonale zna Internet i media społecznościowe. Kierowała projektami Internetowymi (portale, newslettery, e-pisma, blogi, CMSy, programy partnerskie, wideokonferencje, fora internetowe). Jest informatykiem i praktykiem biznesu. Ma duże doświadczenie w marketingu tradycyjnym oraz internetowym, e-biznesie, sprzedaży on-line, przygotowywaniu treści na potrzeby Internetu, zarządzaniu zespołami współpracującymi wirtualnie. Zna platformy e-learningowe, wideokonferencyjne, posiada wysokie kompetencje organizacyjne i managerskie.
Od wielu lat skutecznie działa w Internecie, kierując budową serwisów i portali, tworząc grupy społecznościowe, organizując wideokonferencje, promując szkolenia, opiekując się użytkownikami programów partnerskich, pisząc artykuły i e-booki, wydając i redagując Internetowe czasopisma takie jak CashFlow&You, a następnie Magazyn Internetowy Sukces Partner. Prowadzi także Klub Przedsiębiorcy oraz kursy i szkolenia z zakrsu marketingu internetowego, szkolenia dla biznesu, konsultacje dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż i marketing w Internecie oraz mediach społecznościowych.
Cechuje się silnymi umiejętnościami analitycznymi, wielopłaszczyznowością działań, przedsiębiorczością. Jest organizatorem Centrum Outsourcingu. Odpowiada za nawiązywanie kontaktów biznesowych, handlowych, negocjacje, kontrakty, barter usług.
_________________________________________________________________
Zapraszamy serdecznie na warsztat, dzięki któremu lepiej przygotujesz swoją ofertę, aby zainteresowała i skłoniła do zakupu Twoich klientów.
Spotkanie otwarte, wejściówka: 30 PLN
Zapłacić można na miejscu, wystawiamy Faktury Vat.
Uwaga: 5% zysków z Wtorkowych spotkań przeznaczamy na cele charytatywne.
Potwierdź swój udział w spotkaniu mailem lub telefonicznie:
Joanna Wiejak
jwiejak@akademia-doradcy.pl
mobile: +48 722142474
– Czym są WTORKOWE Spotkania Biznesowe? >>
– Historia naszych dotychczasowych spotkań >>
ZAPRASZAMY co WTOREK!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymać aktualne informacje
o WTORKOWYCH Spotkaniach Biznesowych w Warszawie:
Uwaga: 5% zysków z Wtorkowych spotkań jest przekazywana na cele charytatywne.
Nasze rozległe doświadczenie zawodowe wynika ze współpracy z partnerami praktycznie wszystkich branż a sukces naszej firmy opiera się na strategii win – win.Akademia Doradcy