MANAGER Telecentrum
Zapraszamy do aplikacji na stanowisko:
MANAGER Telecentrum
Manager Telecentrum/tele/12/AD
Zadania i oczekiwania:
- Twoim zadaniem będzie rekrutacja, budowanie, szkolenie i zarządzanie zespołem Konsultantów telefonicznych, spotkania z kluczowymi klientami, prezentacja oferty oraz obsługa umów i rozliczeń dot. pracy zespołu,
- Zadaniem konsultantów jest telesprzedaż, umawianie spotkań dla doradców i przedstawicieli handlowych oraz rekrutacja współpracowników,
- Konsultanci pracują zdalnie, na zasadach telepracy, na trenie całej Polski,
- Wsparciem dla Managera Telecentrum jest nasz serwis rekrutacyjny, do którego konsultantów można zapraszać i polecać własnym linkiem partnerskim:
http://dodatkowa-praca.info - Posiadamy własną firmę szkoleniową o profilu biznesowo-finansowym i salę wykładową, zapewniamy najwyższe standardy szkoleń,
- Szkolenia dla Konsultantów telefonicznych odbywają się zazwyczaj w czwartki w godz. 10-18:00 w naszym biurze w Warszawie, wg. harmonogramu na stronie:
http://dodatkowa-praca.info/formularz-zapisu.php >> - Manager także, jako pierwszy krok współpracy powinien wziąć udział w takim szkoleniu, aby zapoznać się z firmą, ofertą i wymaganiami dla konsultantów,
- Oferujemy profesjonalne przygotowanie do wykonywania zadań,
- Organizujemy spotkania biznesowe i networkingowe dla przedsiębiorców, które mogą stanowić źródło cennych kontaktów i rekomendacji,
- Oczekujemy zaangażowania, doświadczenia w rekrutacji i zarządzaniu zespołem, nastawienia na realizację celów biznesowych, etyki i wysokiej kultury osobistej.
- Atutem będą wcześniejsze doświadczenia w telesprzedaży, umawianiu spotkań,
a także budowaniu struktur i zespołów mlm.
Zapraszam do aplikacji na stanowisko Manager Telecentrum w obszarach rekrutacji, szkolenia i zarządzania zespołem konsultantów telefonicznych, z podaniem:
– zakresu dotychczasowych doświadczeń w budowaniu, szkoleniu i zarządzaniu zespołem,
– doświadczenia w telesprzedaży lub umawianiu spotkań przez telefon,
– sukcesów w handlu, marketingu lub sprzedaży bezpośredniej,
Aby aplikować wyślij CV >>
(pamiętaj o dodaniu formuły ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych)
Uwaga:
Przed złożeniem aplikacji zapoznaj się z serwisem rekrutacyjnym
i prezentacją wideo dla konsultantów telefonicznych,
dostępną po zalogowaniu w serwisie:
http://dodatkowa-praca.info >>
Biuro firmy mieści się w centrum
Warszawa, Smolna 40 lok. 7
(róg Al. Jerozolimskie/ Nowy Świat)
kontakt:
Joanna Wiejak: +48 722142474
Ps.
Możesz utworzyć swój zespół w dowolnym regionie Polski.