25.01 Networking Power Day i smakowanie sztuki
Serdecznie zapraszamy na spotkanie biznesowe w Warszawie
oraz poczęstunek, pokazy i prelekcje w galerii sztuki Art&Passion Studio:
Spotkanie przeznaczone jest dla przedsiębiorców, osób zarządzających firmami, członków zarządu, dyrektorów, managerów, którzy chcą nawiązać nowe kontakty, rozszerzyć możliwości biznesowe, poszukują kontrachentów, klientów, współpracy. Spotkania networkingowe budują relacje i skracają drogę do osób decyzyjnych w firmach. Zapraszamy!
W planie: wymiana kontaktów i wizytówek, wykład zaproszonych gości Moniki Księżak i Renaty Bobińskiej. Będziemy rozmawiać o szczęściu, pozbywaniu się lęku i stresu, o tym jak z odwagą wejść w Nowy Rok. Zwiedzimy też ekskluzywne studio sztuki Art&Passion Studio, gdzie w kameralnej atmosferze można podziwiać prace młodych artystów. Będą konkursy z licznymi nagrodami. A dla podniebienia będzie poczęstunek i degustacja likierów barmańskich. Wymienimy się wizytówkami i posmakujemy sztuki 🙂
Bankiet Networkingowy
Networking Power Day!
25 stycznia 2018 (czwartek)
godz. 18:00 – 21:00
Warszawa, ul. Wiejska 11 lok. 15
Studio Art&Passion
Spotkajmy się w atmosferze biznesowej, aby nawiązać relacje, wymienić wizytówkami, dać swoim firmom szanse na szybszy i łatwiejszy rozwój. Czeka na nas mnóstwo atrakcji! Będzie można doświadczyć pięknych emocji i nowych umiejętności oraz wygrać nagrody niespodzianki. Zapewniamy napoje i przekąski. Po prostu przyjdź i poznaj innych przedsiębiorców, promuj swoje projekty… baw się świetnie i zdobądź nowe umiejętności oraz nowych klientów!
PROGRAM spotkania:
Networking Klubu Przedsiębiorcy
18:00-18:15
Rejestracja uczestników, pierwsze rozmowy biznesowe,
welcome drink, wymiana wizytówek
18:15-19:00
Przedstawienie firm i projektów uczestników spotkania.
Sesja networkingowa w grupach, podczas której każdy z uczestników
ma ok. 1,5 minuty, żeby zaprezentować siebie i swoją działalność.
19:00-20:00
Wykład/warsztat zaproszonych gości, Moniki Księżak i Renaty Bobińskiej.
Temat spotkania:
Otwórz drzwi do szczęścia i z odwagą wejdź w nowy rok,
bo każdy moment jest dobry aby być obrzydliwie szczęśliwym
Szczęście jest na wyciągniecie ręki. Czasem potrzeba tak niewiele by je odnaleźć, zauważyć i poczuć.
Co musisz zrobić? Wystarczy mieć odwagę, by BYĆ szczęśliwym !!!!
Zapraszamy na warsztat, podczas którego odpowiesz sobie na pytania:
- Jak dążyć do szczęścia?
- Jak pokonać strach przed nieznanym?
- Jak obudzić w sobie odwagę i ciekawość świata?
- Jak odkryć to, co masz ukryte czyli Twoja wewnętrzna moc?
- Jak spojrzeć na nowo na swoje dotychczasowe osiągnięcia?
I to najważniejsze pytanie: czy ten rok może być zapowiedzią nowego, lepszego życia?
Często mamy świadomość pustki, braku sensu i wiary w to, co robimy. Ciągle ścigamy się z czasem bez szans na powodzenie. To najczęściej my sami pozwalamy na to, by zabrano nam nasze prawo do własnej tożsamości, bycia tym kim chcemy być.
Ciągle na coś czekamy. Liczymy, że coś się zmieni, przyjdzie jakieś rozwiązanie, że stanie się cud. Z czasem osiągamy w tym czekaniu niemal mistrzostwo. Cud się jednak nie wydarza, bo nie w czekaniu jest metoda, a w działaniu i poszukiwaniu własnej drogi.
Czy zdarza się, że się boisz? Pewnie tak… ale czy to znaczy, że masz nic nie robić i dać się zawładnąć negatywnym emocjom, pozwolić by zrealizowały się wszystkie czarne scenariusze? Oczywiście, że nie.
Twój bagaż doświadczeń sprawia, że jesteś tym, kim jesteś. Wszystkie Twoje doświadczenia to zasób z którego korzystasz każdego dnia. Każdy zakręt to nowa możliwość, to wyzwanie i przygoda, która sprawia, że z nadzieją i ciekawością możesz patrzyć w przyszłość.
20:00-20:45
Degustacja, poczęstunek.
Zwiedzanie galerii Art&Passion Studio.
Rozmowy indywidualne i networking.
20:45-21:00
Konkursy wizytówkowe z nagrodami.
Zakończenie.
Goście spotkania:
Monika Księżak – Trener &Life & Business Coach & Project Manager. W codziennej pracy przyświeca jej dewiza:
Jeśli szukasz osoby, która może odmienić Twoje życie, spójrz w lustro.
Monika pokazuje, że nasze życie jest w naszych rękach i to my decydujemy, co z tym robimy. A ograniczenia są tylko w naszych głowach. Jej praca to rozmowa i zadawanie pytań coachingowych.
To aktywne poszukiwanie najlepszych rozwiązań, do zastosowania tu i teraz, aby wprowadzać realną zmianę i nową jakość.
Na co dzień pracuje z osobami, które chcą zmienić swoje życie i są gotowe podjąć wyzwanie. Szesnaście lat w międzynarodowej korporacji pozwoliło jej zdobyć umiejętności z zakresu prowadzenia projektów, zarządzania zespołem, obsługi klienta, komunikacji, technik negocjacji, sprzedaży. Doświadczenia te ułatwiają jej dostarczać swoim klientom najlepsze rozwiązania, dostosowane do potrzeb i oczekiwań. Coach House to firma, którą zbudowała i z pasji i potrzeby dzielenia się z innymi moją wiedzą i doświadczaniem.
Prawdziwa zmiana zaczyna się od decyzji, bo o tym, dokąd dotrzesz w życiu, decyduje nie tylko to gdzie zaczniesz, ale czy zaczniesz.
Renata Bobińska – Certyfikowany coach ICF, Trener biznesu, Trener motywacji. Wierzy, że wszyscy chcemy żyć z myślą, iż nie odkładamy naszego życia, pasji i marzeń na później. Jednak często brakuje nam sił, chęci lub wsparcia, aby coś zmienić albo odwagi, by zmierzyć się z samym sobą.
Na co dzień pracuje z dojrzałymi osobami, które mają marzenia, ale brakuje im odwagi do tego, aby je realizować. Czasem jest to brak wiary w siebie i we własne możliwości, a czasem brak czasu lub wiedzy, jak się do tego zabrać. Pomaga im więc poukładać codzienną rzeczywistość, uwierzyć w siebie i we własne możliwości, odszukać siłę i motywację do działania.
Jej droga zawodowa związana jest z bezpośrednią pracą z ludźmi, z motywowaniem, inspirowaniem i wspieraniem ich w dążeniu do celu. Podczas swojej pracy wykorzystuje również ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe, związane z prowadzeniem projektów marketingowych, komunikacyjnych i szkoleniowych.
Swoją wiedzą i pozytywną energią dzieli się prowadząc szkolenia, warsztaty oraz projekty rozwojowe w zakresie budowania i wzmacniania kompetencji osobistych, życiowych i zawodowych. Prowadzi również indywidualne i grupowe sesje coachingowe.
Networking poprowadzi:
.
Studio Art&Passion – mieści się w zrewitalizowanej kamienicy w samym sercu Warszawy, przy Wiejskiej, jednej z najbardziej znanych ulic stolicy. Idea, jaka przyświeca tworzeniu tego miejsca to pokazanie, jak cenne w procesie poznawania jest posługiwanie się zmysłami. Sztuka wyrażona w malarstwie, rysunku, rzeźbie nabiera wartości i indywidualnego charakteru dla każdego z nas, jeśli wyboru dokonujemy „CZUJĄC”, że to jest właśnie to czego pragniemy, chcemy i bez czego nie będziemy spełnieni. Sztuka ubogaca i uprzyjemnia życie.
Studio Art&Passion jako miejsce spełnionych marzeń i spełniających się pragnień ma być impulsem ośmielającym i wyzwalającym energię, która połączy artystę i widza. Miło nam poinformować o projekcie „ŚwiatłoCzuli”, którego realizację zaplanowno w Studio Art&Passion w 2018r. W ramach cyklicznych wystaw będą prezentowane prace artystów dojrzałych pod względem warsztatu malarskiego, a debiutujących dla szerokiego grona odbiorców, miłośników, kolekcjonerów sztuki. Pierwszy z cyklu „ŚwiatłoCzuli” wernisaż wystawy Małgorzaty Sucheckiej „Kim jesteś – CZŁOWIEKU” planowany jest jeszcze w styczniu tego roku.
Studio Art&Passion zaprasza do współpracy w zakresie: art – staging (aranżacja domów, biur, eventów), art – consulting, organizacja spotkań biznesowych w studio, organizacja eventów, spotkania ze sztuką i o sztuce. Zapraszamy wszystkich, którzy gotowi są do realizacji pasji i wyruszenia w podróż wiedzioną zmysłami do odwiedzania Studio Art&Passion: www.studioartpassion.pl
Uwaga:
Na spotkaniu możliwa jest dodatkowa promocja państwa firmy:
- Sponsor wydarzenia – Twoja firma może zostać sponsorem wydarzenia, zarówno finansowym, jak i też fundując lub przekazując produkty do degustacji (catering, degustacja kawy, degustacja wina itp.) lub fundując nagrodę główną wydarzenia.
. - Stoisko reklamowe – można wystawić swoje produkty, ustawić roll-upy, aby zaprezentować firmę i markę. Zadzwoń lub napisz do nas, ustalimy zasady (kontakt na dole strony).
. - Upominki, nagrody – można przynieść próbki swoich produktów, gadżety firmowe, karnety na usługi, bony rabatowe itp. w dowolnej ilości do gift-packów lub na upominki dla uczestników spotkania, aby lepiej wypromować swoją firmę – czekamy na zgłoszenia.
Zarezerwuj ten niezwykły wieczór na rozwój relacji i wymianę kontaktów,
przyjdź na wyjątkowy Bankiet Networkingowy Klubu Przedsiębiorcy!
i budowanie wspólnych relacji podczas networkingu!
- Sesja networkingowa, wymiana kontaktów i wizytówek;
Ważne: zabierz ze sobą ok.50 wizytówek, aby wymienić się kontaktami! - Omówienie aktualnych propozycji i projektów Klubu Przedsiębiorcy;
- Przewidziany jest poczęstunek i napoje.
Spotkanie otwarte, serdecznie zapraszamy.
Inwestycja:
– Bilet standard jedynie 60 pln, płatne gotówką przy wejściu przed spotkaniem.
– Bilet VIP: 200 pln – większa promocja, miejsce VIP, dodatkowe upominki
(bilet VIP to max więcej korzyści: więcej czasu na prezentację firmy, możliwość wystawienia roll-upa, możliwość zaprezentowania swoich produktów i specjalny upominek od organizatorów;
Uwaga: aby zamówić pakiet VIP, zgłaszając udział należy dopisać słowo VIP przy nazwisku: np. Jan Kowalski VIP. Istnieje także możliwość dokonania opłaty przelewem bankowym).
Przyjdź, poznaj nowe osoby, aby z sukcesem rozwijać biznes!
Zarezerwuj najlepsze miejsca dla siebie i swoich partnerów biznesowych już teraz,
wypełniając Formularz Zgłoszenia:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Networking Power Day!
Warszawa 25.01.2018 (czw)
[contact-form-7 id=”5366″ title=”Formularz Zgłoszenia Networking – z polecenia ?event ?info”]
Zapraszają: Klub Przedsiębiorcy oraz eksperci i partnerzy naszych spotkań.
Zdobądź wartościowe kontakty i baw się świetnie! 🙂
Osoba do kontaktu:
Joanna Wiejak
mobile: +48 722 142 474
mail: jwiejak@klub-przedsiebiorcy.edu.pl
//