7 listopada 2013 Panorama Biznesu: Jak planować i mierzyć efekty kampanii marketingowych?

Klub Przedsiębiorcy zaprasza serdecznie na spotkanie networkingowe z cyklu: 

                  PANORAMA BIZNESU

Logo_KlubPrzedsiebiorcy-PanoramaBiznesuWarszawskie Spotkanie Biznesowe
7 listopada 2013 (czwartek)
godz. 18:00-21:00

Adres spotkania:

CH Panorama, Warszawa,
al. Witosa 31 lok. 140, Ip.
Qadrat Art Gallery

Temat spotkania:

Jak planować i mierzyć efekty (ROI)
kampanii marketingowych?
 

Jako przedsiębiorca prowadzący swój biznes z pewnością inwestujesz w wiele form reklamy. Zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć do większej ilości osób oraz czy faktycznie Ci się to opłaca. A jeśli już to zrobisz, to myślisz, w jaki sposób skoncentrować się na tych najbardziej dochodowych sposobach reklamy. Już dzisiaj wiemy, że internet to najbardziej efektywny sposób na kontakt z Klientem. Ale czy wiesz, jak policzyć koszty pozyskania Twojego Klienta w sieci? Czy jest to naprawdę korzystne dla Ciebie? Tego dowiesz się na tym właśnie spotkaniu.

Komunikacja marketingowa to dialog firmy z otoczeniem rynkowym, w którym funkcjonuje. Akcje reklamowe, promocja, działania PR, marketing, akwizycja, sponsoring, patronaty, są tylko częścią tej komunikacji. Tak naprawdę wszystko co robi zarówno firma, jak i jej pracownicy, jest odbierane na zewnątrz jako  komunikat  firmy. Nieformalną komunikacją są wszelkie informacje wychodzące z firmy. A co więcej, także wszelkie przemilczenia, braki odpowiedzi, wyjaśnień, zaniechanie udzielenia informacji.

W programie spotkania:

  1. Jak tworzyć kampanie marketingowe?
  2. Jak zdefiniować cele kampanii?
  3. Czym jest ROI?
  4. Planowanie promocji
  5. Rodzaje promocji i działań marketingowych
  6. Budżet, odbiorcy, kanały dotarcia do adresatów
  7. Strategia firmy, sprzedaż, rozpoznawalność marki, wizerunek
  8. Jak zmierzymy,  czy kampania  sprzedażowa odniosła sukces?
  9. Planowanie efektów, ustalanie mierników kampanii i poszczególnych działań
  10. Rola mierników w sukcesie kampanii marketingowych

Kampanie marketingowe to grupa działań i narzędzi oddziaływania na rynek, które obejmują zarówno produkty, jak też ceny, dystrybucję oraz promocję. Celem kampanii może być wzrost sprzedaży, ale też zwiększenie rozpoznawalności firmy lub nowych produktów na rynku lub wpływ na ich lepszy wizerunek. Jak zatem zmierzyć sukces tak różnie zdefiniowanych kampanii marketingowych? To bardzo ważne odpowiedzi w biznesie, uzyskasz cenną wiedzę, koniecznie przyjdź na najbliższe spotkanie.

Informacje o prelegencie:
________________________________________________________________

Barbara Filipczyńska 

Barbara FilipczyńskaBarbara Filipczyńska, przedsiębiorca, inwestor, specjalista w branży telekomunikacyjnej i informatycznej.

Swoją karierę rozpoczęła w sektorze bankowym. Następnie przez 14 lat zajmowała się systemami zarządzania bazami danych dla CRM w sektorze medycznym i farmaceutycznym. Zarządzała największą bazą medyczną w Polsce współpracując z korporacjami takimi jak: GSK, Pfizer, Baxter, BI, Astra Zeneca i inni.

W firmie Cegedim kierowała działem baz danych zarówno dla Polski jak i dla rynków Bałtyckich i Bałkańskich, w tym Litwa, Łotwa, Estonia, Serbia, Chorwacja, Słowenia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Rumunia.

Aktualnie współpracuje z indywidualnymi przedsiębiorcami w zakresie teleinformatyki i rozwoju biznesu.

W ramach wystąpienia w Akademii Przedsiębiorcy podzieli się swoja wiedzą w zakresie operowania zwrotem z inwestycji w kontekście rozwoju firmy w internecie.
________________________________________________________________

W programie spotkania także:

  •  Prezentacja firm i projektów uczestników spotkania
  •  Wykład w trakcie spotkania Barbary Filipczyńskiej
  •  Omawianie planów, projektów, możliwości współpracy
  • Degustacja wina i małe przekąski, networking
  • Nawiązywanie relacji i kontaktów biznesowych
  •  Bonusy od uczestników i organizatorów spotkania

Zapraszamy serdecznie na najbliższe spotkanie PANORAMA BIZNESU. 

Nawiązywanie relacji to podstawa udanego i efektywnego biznesu. Dołacz do naszego grona, niech nie zabraknie Ciebie wśród gości tego spotkania. Będzie degustacja wina, pyszna kawa, kanapeczki, słodkie przekąski.

W ramach promocji Art & Business wystawa malarstwa, na którą serdecznie zapraszamy wspólnie z właścicielką Qadrat Art Gallery,  Joanną Dembowską.

GALERIA_QADRAT2x

 Przyjdź na wykład i networking, przedstaw swój projekt, rozwijaj biznes.
Pamiętaj, zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami.

W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek, soki, ciepłe napoje.

Spotkanie otwarte, wejściówka 30 zł
(płatne gotówką na miejscu spotkania).

Formularz Zgłoszenia:

//

Termin :
Email :
Imię :
Nazwisko :
Tel. komórkowy :

Zgadzam się z   polityką prywatności

.

Możesz także zgłosić udział e-mailem:
———————————————-
mailto:  spotkania@klub-przedsiebiorcy.pl
a w dniu spotkania: sms lub telefonicznie:  +48  722 142 474

Ważne:
w mailu podaj Imię Nazwisko oraz kontakt (mail, tel. kom)
abyśmy mogli Ciebie powiadomić, gdyby np. zaszły ważne zmiany.

Jeśli wolisz opłacić przelewem, dane do dokonania przelewu wyślemy mailem.

Zapraszam serdecznie,
bo biznes robi się z ludźmi.

Joanna Wiejak
Joanna Wiejak

Klub Przedsiębiorcy
Akademia Przedsiębiorcy