23.10 Konferencja: Power Company! Firma Dobrze Zarządzana
KONFERENCJA
POWER COMPANY 2018
Firma Dobrze Zarządzana!
Kompendium wiedzy, co przedsiębiorca powinien wiedzieć w 2018 roku.
Wszystko w jednym miejscu!
23 października 2018 (wt)
godz. 9:30-18:00
Warszawa, centrum
Al. Jerozolimskie 123A
Golden Floor Plaza
PROGRAM:
11:15-12:00 Przerwa kawowa.
13:00-13:15 Przerwa kawowa
Jak brzmi 9 przykazań dla działu marketingu?
14:00-15:00 Przerwa obiadowa
Faktoring cichy – finansowanie faktur z odroczonym terminem płatności,
przy jednoczesnym zachowaniu zdrowych relacji z płatnikami
Agnieszka Wnukowska Trener Biznesu w NFG
i Emanuel Nowak Menedżer Zarządzania Inicjatywami Biznesowymi
reklamować się na Facebooku?
środowisko ludzi sukcesu?
.
swoją markę podczas Networkingu?
.
PRELEGENCI:
Monika Toczyńska – Prezes zarządu Kancelarii Audix Polska Sp. z o.o. Na stanowisku w zarządach spółek od 2006 roku. Bohaterka książki „Sukces jest Kobietą! Piękna twarz biznesu” , „Skuteczny Biznes czyli… Gra o sukces”. Pisze artykuły eksperckie z dziedziny prawa gospodarczego do EKS Magazynu oraz dla portalu Link to Poland, Gazety Finansowej. Laureatka konkursu Lwice Biznesu 2015, nominowana do Bizneswoman 2015. Bohaterka książki „Lwice Biznesu inspiracyjne wywiady z kobietami sukcesu”. Kancelaria AudixPolska została nagrodzona w konkursie „Diamenty Kobiecego Biznesu 2016″ jako Firma Godna Zaufania.
Marzeniem Moniki Toczyńskiej było stworzenie w jednym miejscu wszystkich niezbędnych usług dla biznesu, co się udało i na dzień dzisiejszy przynosi bardzo dobre efekty. Kancelaria Audix Polska wspiera swoich Klientów w zakresie: biuro rachunkowe, obsługa prawna, wnioski Unijne, obsługa należności, windykacja należności, ubezpieczenia dla biznesu.W Kancelarii zatrudnione są osoby będące ekspertami z danych obszarów działania Firmy. Główne motto jakim kieruje się Kancelaria to ” z ludźmi i dla ludzi” zapewniając kompleksową obsługę przedsiębiorców w każdym aspekcie prowadzenia firmy. Podejmuje się także rozwiązywania „spraw trudnych” z dziedziny obrotu gospodarczego. Specjalizuje się w szeroko pojętej dziedzinie rozwiązywania problemów, które napotykamy przy prowadzeniu przedsiębiorstw, spółek, fundacji. Motto : „Zakaz narzekania”.
Olga Wilińska – założycielka i Prezes Zarządu firmy IBI.pl sp. z o.o. Posiada ponad 17 lat doświadczenia w branży poligraficznej i reklamowej. Kobieta przedsiębiorcza i kreatywna. Ostatnie dwa lata, to czas, który w większym niż wcześniej stopniu poświęciła na rozwój firmy. Była bohaterką książki „Sukces jest kobietą”. Otrzymała tytuł „Kobiety charyzmatycznej przedsiębiorczej i społecznej”, przyznawany przez magazyn „Why Story” we współpracy z Gazetą Wyborczą i Radio Kolor. Została członkiem-założycielem stowarzyszenia „Kobieta Charyzmatyczna”. Dołączyła do Rady Biznesu „Klubu Przedsiębiorcy”. Członkini Lady Business Club i Barter Klubu. Odebrała nagrodę „Lider z powołania”, którym Redakcja magazynu Why Story Polska wyróżnia charyzmatycznych, zaangażowanych menadżerów.
Spółka IBI.pl zajmuje się drukiem, reklamą, poligrafią.W chwili obecnej działania firmy koncentrują się na wszelkiego rodzaju materiałach drukowanych: od pomysłu po druk i dystrybucję, druk cyfrowy zaproszeń, indywidualne kalendarze trójdzielne. Drugą specjalizacją firmy są tablice reklamowe i informacyjne, montowane na czas remontów dróg. Jak głosi jednak hasło reklamowe firmy: „Drukujemy wszystko na wszystkim”, niekoniecznie na wczoraj – jak dodaje właścicielka. Bo im wcześniej klient składa zamówienie, tym lepiej dopracowane i tańsze mogą być produkty końcowe.
Andrzej Spuła – Money Coach który już od ponad 20 lat zajmuje się w praktyce tematem finansów osobistych.
Swoje doświadczenie zdobywał na stabilnym rynku Niemieckim u boku najlepszych specjalistów z branży. Zebrane tam przez prawie 20 lat praktyki i osobiście stosowane rozwiązania pozwoliły osiągnąć sukces zawodowy i niezależność finansową. Dzisiaj prowadzi praktyczną edukację finansową podając konkretne rozwiązania dostępne już dla nas nie tylko w kraju ,ale w całej unii europejskiej.
Jego seminaria zachwycają, prowokują i zmuszają uczestników do działania ,a przez to natychmiast zmieniają ich życie, a także zabezpieczają w krótkim czasie finansową przyszłość, nie tylko tą emerytalną.
Wielu ludzi żyje w wielkim stresie, gonitwie oraz w ciągłym strachu o swoje jutro, nie posiadając żadnego planu finansowego ani koncepcji na zmianę swojej sytuacji finansowej. brak wiedzy i niekonsekwencja w działaniu to niestety klucz do wielkich problemów finansowych.
Andrzej Spuła gwarantuje sukces, prezentując konkretne Strategie oraz rozwiązania, dostępne dla każdego, które można stosować natychmiast. Pokazuje również jak korzystając z portfela w pełni zarządzanego przez specjalistów osiągać bezpiecznie i stabilnie zyski.
Dla bardziej doświadczonych prezentuje szereg programów inwestycyjnych wcześniej zarezerwowanych tylko dla inwestorów instytucjonalnych, gdyż już dzisiaj dzięki współpracy z partnerami zagranicznymi są one dostępne również dla prywatnych inwestorów w Polsce na bardzo atrakcyjnych warunkach i dających stabilnie wysokie stopy zwrotu z zainwestowanego kapitału. Andrzej Spuła powtarza: „tylko niezależny finansowo może decydować w pełni o swoim życiu!”
Marek Nadstawny – Prezes Kompanii Informatycznej. Jest wielbicielem systemów Windows i sieci komputerowych. Posiada certyfikaty Microsoft Certified Professional, Microsoft Certified Technology Specialist, Microsoft Certified Solutions Associate oraz Microsoft Certified IT Professional. W połowie 2015 roku uzyskał tytuł Microsoft Certified Trainer i prowadzi szkolenia specjalistyczne w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym Microsoft – CBSG Polska.
Kompania Informatyczna zajmuje się obsługą informatyczną firm, zakładaniem sieci komputerowych, audytami IT sprzętu, sieci, procedur bezpieczeństwa, dostępu, serwisem IT, naprawami komputerów, konfiguracją serwerów, wdrożeniami technologii Microsoft, instalowaniem oprogramowania. Misją Kompanii Informatycznej jest zrewolucjonizować rynek IT, wspierać przedsiębiorców w technologicznej rewolucji i wyznaczać standardy.
Agnieszka Wnukowska – trener i coach, od kilkunastu lat związana z branżą finansową. Na co dzień prowadzi warsztaty i szkolenia w Grupie Kaczmarski z obszaru sprzedaży, windykacji oraz obsługi klienta.
NFG to nowoczesna instytucja finansowa oferująca przedsiębiorcom szybkie, innowacyjne rozwiązania finansowe wspierające nie tylko ich bieżącą działalność, ale również rozwój. Łącząc produkty finansowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, gwarantujemy szybki, wygodny i bezpieczny dostęp do naszych usług.
Emanuel Nowak – posiada ponad 15 lat doświadczenia w bankowości i usługach finansowych. Dotychczas odpowiedzialny za zarządzanie produktami, projektami oraz procesami. Wcześniej pracował w AIG Bank Polska S.A/ Santander Consumer Bank S.A., Credit Agricole Bank Polska SA, Eurobank SA.
NFG powstało, żeby prosto, szybko i wygodnie finansować działalność małych przedsiębiorców.
Piotr Gawlik – Posiada 12 letnie doświadczenie w projektowaniu graficznym, handlu i marketingu.
Uwielbia być na bieżąco z intensywnie rozwijającą się internetową technologią oraz możliwościami komunikacji i marketingu, które daje internet i nie tylko.
Twórca wielu strategii brandingowych o zasięgu polskim i globalnym. Realizował projekty graficzne m.in. dla takich marek jak Unimot, Sony, ZPUE Koronea, Signaflex i wiele innych. Często leci pod prąd, w kierunkach nieznanych innym i nie przyjmuje do wiadomości, że czegoś „nie da się zrobić”.
W swoich projektach kieruje się zasadą użyteczności i minimalizmu zgodnie z panującymi trendami w marketingu i social mediach. Zawsze wytrwały i zmotywowany do ukończenia zadania tak aby projekty były domknięte na ostatni guzik, ku satysfakcji naszych klientów. Pasjonat rozwoju osobistego. Słucha i wspiera innych oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą. Współzałożyciel Agencji Kreatywnej Bach Studio.
Jarosław Szymanek –
Prezes zarządu PPIU sp. z o.o. Założyciel marki TwoMemory, doradca biznesowy.
Organizator szkoleń i spotkań networkingowych dla przedsiębiorców w ramach projektu Firma Idealna.
Współorganizator Forum Przedsiębiorców na warszawskim Targówku. Broker BarterKlubu.
ZAREZERWUJ BILETY, TERAZ W PROMOCJI:
[easy-pricing-table id=”7436″]
ZAPRASZAMY na POWER CONFERENCE!
Ta Konferencja to kompendium wiedzy o tym, co przedsiębiorca powinien wiedzieć w 2018 roku. Wydarzenie ważne dla przedsiębiorców, managerów, zarządów, wszystkich osób decyzyjnych w firmach. Zmiany w przepisach i algorytmach mediów społecznościowych, optymalizacja IT, podatków, bezpieczeństwo firmy… Nie trzeba szukać po portalach w Internecie. Wszystko w jednym miejscu!
Konferencja Power Company! – wszystko, co najważniejsze, aby zarządzać firmą, zwiększyć bezpieczeństwo, sprzedaż, optymalizację.
Udział w Konferencji stanowi doskonałą okazję do prezentacji swojej oferty. do promocji produktów podczas spotkań networkingowych w przerwach, pozyskania nowych kontaktów oraz Klientów. Dzięki udziałowi w konferencji Power Company 2018, macie Państwo możliwość dotarcia do osób decyzyjnych w firmach.
Miejsce Konferencji:
Centrum Konferencyjne
Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa (centrum)
Zapraszamy do udziału i współpracy!
Kontakt dla Wystawców:
Klub Przedsiębiorcy:
Joanna Wiejak 722142474
klubprzedsiebiorcy@gmail.com