Co jest najważniejsze w sprzedaży?
Akademia Doradcy w ramach cyklu WTORKOWE Spotkania Biznesowe zaprasza na:
Wtorek, 25. września 2012,
godz. 18:00-21:00
Adres spotkania:
Warszawa, ul . Smolna 40 sala 7 (parter).
(róg Nowy Świat / Al. Jerozolimskie)
Temat:
Co jest najważniejsze w sprzedaży?
Jak pozyskać powracającego klienta?
- Spotkanie rozpoczynamy o 18:00 kawą, herbatą, chwilą rozmowy.
- Przyjdź 10 minut wcześniej, aby dokonać rejestracji.
- Wykład zaczyna się ok. 18:15.
Słowem wstępu:
Niedawno słyszałam rozmowę managera sprzedaży z handlowcem, mówi Joanna, doświadczony trener biznesu i gość naszego najbliższego Wtorkowego spotkania. Brzmiała ona następująco:
– ”Co jest najważniejsze w sprzedaży?” – pyta manager handlowca.
Handlowiec patrzy z niedowierzaniem na swojego managera i odpowiada:
– „Przecież to oczywiste – sprzedać Klientowi towar (usługę).”
Manager patrzy na handlowca i z uśmiechem odpowiada:
– „Nie, to nie jest najważniejsze w sprzedaży. Najważniejsze w sprzedaży jest to, żeby Klient do nas wrócił.”
Ale jak to zrobić?
Jeśli też się nad tym często zastanawiasz – zapraszam na warsztat.
Cel warsztatu:
Poznanie kroków standardu obsługi Klienta jako jednej z metod podejścia do procesu sprzedaży i sprawienia, by Klient wrócił.
Jedne z wielu korzyści z udziału w warsztacie:
- możesz w całości wykorzystać wiedzę z warsztatu, możesz nadal iść znaną sobie „utartą ścieżką”, możesz stworzyć własną metodę na bazie własnych doświadczeń i wiedzy z warsztatu – masz wybór, dzięki czemu decyzja i efekt jest w Twoich rękach, a nie sytuacja handlowa „tak się układa”
- wiedza i umiejętności z warsztatu są gotowe do zastosowania w pracy natychmiast, po wyjściu z sali szkoleniowej, co pozwoli Ci od razu sprawdzić jak to działa, zacząć czerpać przyjemność ze sprzedaży i kontaktu z Klientem, zamiast wierzyć mi na słowo lub utwierdzać się w przekonaniu, że sprzedaż jest bardzo trudna, że ty się do tego nie nadajesz
- zechcesz wykorzystać w pracy zawodowej wiedzę poznaną i przećwiczoną na warsztacie lub nie będziesz chciał, natomiast już sama możliwość dobrego przygotowania się do kontaktu ze swoim Klientem (poszczególne kroki) wzmocni znacząco Twoją pewność siebie i wiarę w swoje możliwości
Program warsztatu:
1. Wstęp
- cel warsztatu
- przedstawienie się – czyli kim jesteśmy i jakie mamy doświadczenia (zbudowanie atmosfery zaufania i poczucia bezpieczeństwa)
- krótko o zasadach, czyli tzw. kontrakt
2. Kroki standardu
- po co nam standard i czy stosujemy go we własnej pracy –
dyskusja i wymiana doświadczeń
- po co nam kolejność i czy można pójść „na skróty”?
- poszczególne kroki standardu
- celowość kroków – po co to robimy?
3. Kroki to nie wszystko – o czym warto pamiętać, aby sprzedać?
- check lista
- jak wyrabiać w sobie pożądane nawyki –
na przykładzie wybranych elementów
4. Zakończenie
- podsumowanie warsztatu – czyli co się wydarzyło,
co sobie biorę dla siebie i będę stosować
A po wykładzie:
- Sesja networkingowa i nawiązywanie kontaktów biznesowych
Ważne: zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
- Analiza i omawianie projektów biznesowych uczestników spotkania.
- Słodki poczęstunek, soki, woda, ciepłe napoje. …
...
- Uwaga: 5% zysków z Wtorkowych Spotkań Biznesowych przeznaczamy na cele charytatywne.
Zapraszamy serdecznie na Wtorkowe Spotkanie, na którym doświadczony trener biznesu poprowadzi warsztat tworzenia praktycznych i efektywnych standardów sprzedaży. Bo najważniejsze jest to, żeby Klient do nas powrócił.
WAŻNE: Na spotkanie warto zabrać ulotki i wizytówki, celem wymiany i nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz promocji swoich produktów i usług.
Można także zgłosić organizatorom i przekazać do rozdania w trakcie spotkania innym uczestnikom: próbki, gadżety firmowe, bony rabatowe, zniżki, bezpłatne konsultacje, udział we własnych szkoleniach itp. – bowiem Wtorkowe Spotkania Biznesowe to miejsce przyjazne przedsiębiorcom – tu się można, wręcz należy promować!
Spotkanie otwarte, wejściówka: 30 PLN
ZAPRASZAMY!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymać informacje
o spotkaniach biznesowych w Warszawie:
[wysija_form id=”1″]