Poziomy świadomości i ukryte bariery w komunikacji
Zapraszam na wieczór z cyklu: WTORKOWE Spotkania Biznesowe
Wtorek, 27. marca 2012, 18:00-21:00
Adres: Centrum Edukacyjne, Warszawa
ul . Żelazna 87 sala 505 (róg Al. Solidarności)
Temat spotkania:
Poziomy świadomości i ukryte bariery w komunikacji
Cel wykładu:
Ukazanie mapy spektrum możliwych interakcji biznesowych.
Co to znaczy? Człowiek ma świadomość. Jej poziom determinuje sposób, w jaki widzimy świat, siebie i ludzi.
To świadomość decyduje, o jakości naszych celów i sposobie, w jaki je osiągamy, czyli relacji, jakie tworzymy z innymi. Jakie relacje taki biznes, a to wszystko jest wynikiem poziomu świadomości.
Co z tego wynika? Współcześnie firmy wydają gigantyczne pieniądze na budowanie zespołów, tworzenie zdrowej kultury organizacyjnej, wdrażanie narzędzi opartych na wartościach, np. misja i wizja. Autor w trakcie prezentacji jasno wykaże, na czym polega mechanizm tzw. „mylenia poziomów”, który jest odpowiedzialny za mnóstwo niewłaściwych decyzji dotyczących kierunku rozwoju organizacji.
Ciekawostka: Czy wiesz, że na świecie nie ma ani jednej firmy, w której znakomite narzędzia biznesowe jak wizja i misja działają w 100%?Taka sytuacja wynika właśnie z niedostrzegania zjawiska mylenia poziomów świadomości.
Autor wyjaśni również, na czym polega następujący paradoks. Otóż do tej pory nie rozwiązano podstawowych dylematów w komunikacji i współpracy. Według naukowców, specjalistów od teorii racjonalnego wyboru nie potrafimy myśleć racjonalnie, nie umiemy się ze komunikować, ani efektywnie współpracować. Taka teza może budzić zdziwienie, a nawet uśmiech. Jest ona jednak oczywista na tle idei poziomów świadomości. Można, zatem zadać pytanie:, Czego w takiej sytuacji uczą specjaliści od szkoleń w zakresie komunikacji i współpracy?
Dodatkowo uczestnik wykładu dowie się, na czym polega różnica pomiędzy iluzją rozwoju i rzeczywistym rozwojem. Czym jest w rzeczywistości to, co nazywamy komunikacją i współpracą?
To tylko niektóre z tematów, jakie poruszmy na spotkaniu. Prezentowany materiał to zupełnie nowa wiedza, z którą uczestnik do tej pory na pewno się nie spotkał.
Informacja o prelegencie:
_______________________________________________________________
Robert Wyszyński – Ukończył prawo na Uniwersytecie Warszawskim i aplikację radcy prawnego. W latach 1992 – 1998 współpracował z najwyższej klasy międzynarodowymi kancelariami prawniczymi takimi jak: połączone biura londyńskiej Nabarro Natanson i amerykańskiej Weil, Gotshal & Manges oraz Hunton & Williams. W latach 1998 – 2002 pełnił funkcję, dyrektora prawnego i członka zarządu Philip Morris Polska S.A.
W latach 2001 – 2008 był wspólnikiem w firmie doradztwa komunikacji medialnej. Równocześnie założył Fundacji Transparent, która doprowadziła do stworzenia unikalnego systemu zarządzania przejrzystością. Przez 3 lata prowadził również kancelarię prawniczą. Jako prawnik z powodzeniem reprezentował międzynarodowe koncerny np. Philips Morris (światowy lider rynku produktów spożywczych i tytoniowych), Tax Global Refund (światowy lider w zakresie zwrotu podatku VAT turystom). Występował także z „drugiej strony” reprezentując lokalne firmy i osoby fizyczne przeciwko znanym międzynarodowym koncernom np. Podravka International (międzynarodowy koncern zajmujący się produkcją przypraw), Lafarge (światowy lider w produkcji materiałów budowlanych). Wszystkie sprawy zakończyły się sukcesem podmiotów reprezentowanych przez Roberta Wyszyńskiego.
Od 2007 zajmuję się pisaniem książki o relacji pomiędzy świadomością a biznesem. Robert jest twórcą unikatowej idei poziomów świadomości w kontekście relacji. Stworzona przez niego mapa relacji pozwala na znaczne poszerzenie perspektywy biznesowej. Okazuje się, że to, co wydaje się naturalne np. walka w biznesie jest zaledwie jedną w wielu możliwości, jakie może mieć do dyspozycji pracownik, przedsiębiorca czy inwestor.
Z modelu poziomów świadomości jasno wynika, że nasze miejsce pracy może być znakomitym narzędziem do zaspokojenia nie tylko naszych potrzeb materialnych (pieniądze) i społecznych (kariera), ale przede wszystkim może służyć do samopoznania i rozwoju naszej świadomości. To ona, bowiem decyduje, o jakości naszych celów i sposobie, w jaki je osiągamy. Można powiedzieć, że: „Jaka świadomość taki biznes, jaki biznes takie relacje, jakie relacje takie życie”.
Motto mojej pracy brzmi:
„Iluzje świetnie się sprzedają, ale tylko prawda działa”
_______________________________________________________________
W trakcie spotkania przewidziany jest słodki poczęstunek i ciepłe napoje.
Pamiętaj, zabierz ze sobą 30-40 wizytówek, aby wymienić się kontaktami!
Wejściówka: 30 PLN
Płatność gotówką na miejscu lub przelewem na rachunek bankowy
Akademii Doradcy. Wystawiamy Faktury Vat
– Czym są WTORKOWE Spotkania Biznesowe? >>
– Historia naszych dotychczasowych spotkań >>
ZAPRASZAMY co WTOREK!
Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać informacje
o WTORKOWYCH Spotkaniach Biznesowych w Warszawie://
One thought on “Poziomy świadomości i ukryte bariery w komunikacji”
Comments are closed.
Świetny temat. Miałam okazję doświadzać jak niemożliwa jest ustalanie, a przede wszystkim realizacja misji, wizji, wartości i strategii przy róznych poziomach świadomości członków zarządu. To jest bardzo ważne, aby sobie ten fakt uświadomić.
Jakie relacje -takie życie. Tutaj się zatrzymałam w drodze i odeszłam z biznesu, który przez wiele lat nawet się rozwijał.