KONFERENCJA
POWER COMPANY 2018
Firma Dobrze Zarządzana!
Kompendium wiedzy, co przedsiębiorca powinien wiedzieć w 2018 roku.
Wszystko w jednym miejscu!
17 maja 2018
godz. 9:30-18:00
Warszawa, centrum
Al. Jerozolimskie 123A
Golden Floor Plaza
PROGRAM:
9:30-10:00
Rejestracja uczestników
Networking, rozmowy kuluarowe
10:00-10:15
Rozpoczęcie Konferencji
Wstęp. Co zrobić by prowadzić swoją firmę po drodze wzrostu,
a przy tym wyróżnić się spośród innych na rynku i być ponad konkurencją?
10:15-11:15
Jak dobrze prowadzić firmę w 2018 roku?
Monika Toczyńska – Prezes zarządu Kancelarii Audix Polska Sp. z o.o.
11:15-12:00
Przerwa kawowa
12:00-13:00
Jak zabezpieczyć członków zarządu
i zbudować fundament finansowy?
Andrzej Spuła – Money Coach
13:00-13:15
Przerwa kawowa
13:15-13:45
Jak brzmi 9 przykazań dla działu marketingu?
Olga Wilińska – założycielka i Prezes Zarządu firmy IBI.pl sp. z o.o.
14:00-15:00
Przerwa obiadowa
15:00-15:30
Jak nie zwariować w gąszczu (dez)informacji?
– czyli o bezpieczeństwie firmy w sieci słów kilka
Marek Nadstawny – Prezes Kompanii Informatycznej
Faktoring cichy – finansowanie faktur z odroczonym terminem płatności,
przy jednoczesnym zachowaniu zdrowych relacji z płatnikami
Agnieszka Wnukowska Trener Biznesu w NFG
i Emanuel Nowak Menedżer Zarządzania Inicjatywami Biznesowymi
16:00-16:15
Przerwa kawowa
16:15-16:45
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
Paweł Gawlik – Współzałożyciel Agencji Kreatywnej Bach Studio
16:45-17:00
Jak zbudować sprzyjające środowisko ludzi sukcesu?
Jarosław Szymanek – Barter Klub
17:00-17:30
Jak skutecznie budować markę firmy podczas Networkingu?
Joanna Wiejak – Klub Przedsiębiorcy
17:45-18:00
Konkursy z nagrodami
Zakończenie
OPIS WYKŁADÓW:
Jak dobrze prowadzić firmę w 2018 roku?
Monika Toczyńska – Prezes zarządu Kancelarii Audix Polska Sp. z o.o.
Czy Twoja Firma może być Idealna?
Niestety większość przedsiębiorców zajmuje się wszystkimi, nawet najprostszymi zadaniami. Ciągle wymyślają firmę na nowo.
W rezultacie brakuje im czasu, by zastanowić się, co mogą zrobić, aby ich firma była naprawdę dużo bardziej dochodowa.
Czy wiesz, że wybierając właściwą formę prowadzenia firmy oraz korzystając z dostępnych, 100% legalnych sposobów można zmniejszyć obciążenia podatkowe kilkukrotnie!?A przy tym w 100 % legalnie nie płacić składki do Zus!
Wyobraź sobie, że możesz zarabiać więcej, płacić mniej i zwiększyć poziom bezpieczeństwa dla swojej rodziny, swojego majątku w tym samym czasie – jak zmieniłoby to Twój biznes… jak wpłynęłoby to na Twoje życie rodzinne?
W trakcie tego wykładu chcemy pokazać Ci, że można prowadzić biznes w Polsce bezpiecznie i nie płacić szalonych podatków.
Zastanawiasz się czy Ci się to opłaci? Opłaci się i to nawet bardziej, niż sobie wyobrażasz.
Dzięki tej wiedzy zrobisz pierwszy krok do posiadania „Firmy Idealnej”.
Jednym z korzyści to m.in.to gotowy plan na oszczędność 14 070,72 zł.
Wszystkie informacje, których dowiesz się podczas tego wykładu są zgodne z prawem oraz dodatkowo wynikają z doświadczenia prelegenta i pracy z wieloma klientami, którym doradza i pomaga.
Kluczowe korzyści dla uczestnika:
-Poznasz zgodne z prawe najskuteczniejsze metody optymalizacji podatkowe, które pozwolą nie płacić składek do Zus i płacić niższe podatki.
-Dowiesz się w jaki sposób zaoszczędzić kilka tysięcy złotych w ciągu roku.
-Będziesz wiedział jak przygotować firmę na najbliższe lata na zmiany w prawie.
Szkolenie obejmować będzie m.in następujące zagadnienia:
Jednoosobowa działalność gospodarcza – wady i zalety tej formy prawnej
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – fakty i mity
Dlaczego lepiej prowadzić Spółkę z o.o. niż jednoosobową działalność gospodarczą ?
Jeżeli prowadzisz obecnie spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, to jak na niej jeszcze więcej zarabiać.
Podczas tego spotkaniu otrzymasz wiedzę w bardzo konkretnej pigułce, do zastosowania od razu.
Bez zbędnego przysłowiowego „lania wody”, same konkrety.
Jak zabezpieczyć członków zarządu?
Andrzej Spuła – Money Coach
Wykład, który pokaże Ci, jak zdobyć fundament finansowy. W sposób decydujący zmieni Twoje poglądy na temat pieniędzy. Podpowie, w jaki sposób stworzyć optymalne warunki dla powiększania majątku. Da Ci cały szereg nieocenionych informacji, pochodzących z pierwszej ręki.
- System który zabezpieczy każdego właściciela firmy i jego rodzinę.
- Skuteczne sposoby budowania, pomnażania, ochrony i sukcesji majątku.
- Aktualny trend na rynku, zyskowne inwestycje z gwarancją wpłaconego kapitału.
Poznasz program, który zapewni Ci perspektywę niezależności finansowej i długotrwałego bogactwa. Pozwoli też na pewne ryzyko w biznesie i interesach, będąc jednak zabezpieczonym przy tym prywatnie. Wskaże, jak uczynić ze swojego hobby zawód, który pomoże Ci dojść do finansowej wolności!
Jak brzmi 9 przykazań dla działu marketingu?
Olga Wilińska – założycielka i Prezes Zarządu firmy IBI.pl sp. z o.o.
Reklama online czy offline?
To dylemat przed którym od jakiegoś czasu staje każdy przedsiębiorca
planujący czy to sam, czy z agencją jakiekolwiek działania marketingowe.
Czy lepiej zainwestować w ulotki czy w reklamę na Facebook-u?
Czy trzeba mieć stronę internetową?
Czy prowadzić sklep stacjonarny czy wystarczy internetowy?
Jak dotrzeć do swoich Klientów?
Jak maksymalnie wykorzystać (często niewielki) budżet na reklamę?
I czy wogóle warto mieć budżet na reklamę?
Na te i inne pytania Olga Wilińska odpowie w czasie wykładu o reklamie.
Jak nie zwariować w gąszczu (dez)informacji?
– czyli o bezpieczeństwie firmy w sieci słów kilka
Marek Nadstawny – Prezes Kompanii Informatycznej
Zabezpieczenie informatyczne w firmach:
Zmiany i rozwój w obszarze IT następują w tak szybkim tempie, że wiele firm za nimi nie nadąża. A technologiczna rewolucja wydaje się być nie do zatrzymania. Choć wielu właścicieli firm deklaruje chęć bycia na bieżąco i wdrażania nowych rozwiązań, praktyka wskazuje, że znaczna większość przedsiębiorstw powinna najpierw zrobić generalne porządki i usunąć zaniedbania. A jakie one rodzą konsekwencje? Teoretycznie wiemy, ale aby profesjonalnie podejść do sprawy, dobrze jest je sobie uświadomić. Brak odpowiednich zabezpieczeń dostępu do sieci i stanowisk komputerowych naraża firmę na nieuprawniony dostęp do firmowych dokumentów i baz danych. Może też ułatwić przejęcie klientów i firmowego know-how przez konkurencję. Instalowanie oprogramowania bez właściwych licencji oraz nieprzestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych, to proszenie się o wysokie kary pieniężne. Brak systematycznego tworzenia kopii zapasowych to szybka ścieżka do utraty plików, danych i haseł. Niewłaściwe wybrane rozwiązania, brak aktualizacji, zła konfiguracja sprzętu, źle dobrane aplikacje spowalniają funkcjonalność i zmniejszają efektywność firmy. A kiedy firma chce się prężnie rozwijać, IT powinno ją wspierać, a nie hamować w aktywności.
Co firma, która już działa na rynku może zrobić, aby nadążyć za technologiczną rewolucją? Od czego zacząć? Jakie powinna podjąć kroki?
Jak ocenić obecną infrastrukturę IT? Nie tylko pod kątem „działa” albo „nie działa”, ale także innych, często słabiej widocznych gołym okiem spraw.
Kilka podstawowych pytań: Czy nasza infrastruktura i dane są bezpieczne pod kątem wycieku informacji, wynoszenia danych przez nieuczciwych pracowników planujących otwarcie konkurencyjnej działalności? Czy są odporne na przynoszenie danych, mogących zawierać wirusy? Czy są odporne na ataki? A przede wszystkim, czy mamy plan w przypadku totalnej katastrofy, takiej jak pożar, zalanie, kradzież? Mamy kopie zapasowe? Jak będziemy pracować, gdy przysłowiowo „wybuchnie” nasz serwer? Ilu stracimy wtedy klientów? Ilu zleceń nie dopilnujemy? Czy nasza obecna firma od IT i nasza infrastruktura zapewnia nam scenariusz awaryjny? Czy nasze zabezpieczenia spełniają wymogi ustawy o ochronie danych osobowych? Czy nie grożą nam kary?
Jakie nowe rozwiązania pojawiają się w branży IT? O czym warto wiedzieć, aby być na bieżąco z trendami w obszarze usług IT dla firm?
Technologiczna rewolucja wydaje się dzisiaj nieunikniona. Zmiany i rozwój w obszarze IT następują w tak szybkim tempie, że wiele firm za nimi nie nadąża. Chęć bycia na bieżąco i wdrażanie nowości to jedno, a zaniedbania tego ważnego obszaru w firmie to drugie.
Brak odpowiednich zabezpieczeń dostępu do sieci i stanowisk komputerowych naraża firmę na nieuprawniony dostęp do firmowych dokumentów i baz danych. Instalowanie oprogramowania bez właściwych licencji oraz nieprzestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych, to proszenie się o wysokie kary pieniężne. Brak systematycznego tworzenia kopii zapasowych to szybka ścieżka do utraty plików, danych i haseł. Niewłaściwe wybrane rozwiązania, brak aktualizacji, zła konfiguracja sprzętu, źle dobrane aplikacje spowalniają funkcjonalność i zmniejszają efektywność firmy. A kiedy firma chce iść do przodu, IT powinno ją wspierać, a nie hamować jej rozwój.
Czy warto zatem zrobić audyt informatyczny i powierzyć ten niezwykle ważny, ale i wrażliwy obszar w ręce specjalistów? Odpowiedź wydaje się oczywista.
Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?
Paweł Gawlik – Współzałożyciel Agencji Kreatywnej Bach Studio
Czy myślałeś nad tym aby zacząć reklamować swoją firmę na Facebooku?
A może już próbowałeś, jednak wyniki nie były satysfakcjonujące ?
Wyjaśnię Twoje wątpliwości, przybliżę temat skutecznego prowadzenia fanpage’a
oraz wprowadzę do technik płatnego promowania za pomocą reklam Facebooka.
Jak zbudować sprzyjające środowisko ludzi sukcesu?
Jarosław Szymanek – Barter Klub
Co zrobić by prowadzić swoją firmę po drodze wzrostu, a przy tym wyróżnić się spośród innych na rynku i być ponad konkurencją?
Jak prowadzić lepiej firmę, omijając liczne przeszkody na swojej drodze?
Czy prowadzenie firmy może być łatwiejsze i prostsze?
Tak. To jest możliwe. Wystarczy mieć sprzyjające środowisko ludzi sukcesu.
Na tej konferencji z całą pewnością poznasz swoich przyszłych klientów i partnerów biznesowych.
Poznasz moc networkingu połączonego z praktyczną wiedzą biznesową.
Przyjdź i poznaj innych przedsiębiorców z którymi możesz:
– porozmawiać o swojej ofercie i o ich ofercie
– wymienić się doświadczeniami
– poznać przyszłych klientów i potencjalnych parterów do współpracy.
Ponad 70% polskiego przychodu narodowego (PKB) wypracowują małe i średnie firmy, przede wszystkim założone przez rodzimych przedsiębiorców. To one wypracowują w większości stan polskiej gospodarki. Ale Polski przedsiębiorca musi nie tylko zabiegać o klientów na swoje produkty czy usługi, lecz także zmagać się z przeciwnościami jakie dzieją się na rynku oraz uważać na ciągłe zmiany w administracji, dlatego też łatwo przy takiej nie równiej walce o popełnienie błędów.
Własna działalność dlatego nie jest drogą usłaną różami. W każdej branży jest duża konkurencja. We własnym biznesie napotyka się niezliczone ilości przeszkód, a Polska to kraj mało przyjazny przedsiębiorcom. Ale czy tak musi być?
Co zrobic by prowadzić swoją firmę po drodze wzrostu, a przy tym wyróżnić się z pośród rynku i być ponad konkurencja.
Jak prowadzić lepiej firmę, omijając liczne przeszkody na swojej drodze?
Czy prowadzenie firmy może być łatwiejsze i prostsze ?
PRELEGENCI:
Monika Toczyńska – Prezes zarządu Kancelarii Audix Polska Sp. z o.o. Na stanowisku w zarządach spółek od 2006 roku. Bohaterka książki „Sukces jest Kobietą! Piękna twarz biznesu” , „Skuteczny Biznes czyli… Gra o sukces”. Pisze artykuły eksperckie z dziedziny prawa gospodarczego do EKS Magazynu oraz dla portalu Link to Poland, Gazety Finansowej. Laureatka konkursu Lwice Biznesu 2015, nominowana do Bizneswoman 2015. Bohaterka książki „Lwice Biznesu inspiracyjne wywiady z kobietami sukcesu”. Kancelaria AudixPolska została nagrodzona w konkursie „Diamenty Kobiecego Biznesu 2016″ jako Firma Godna Zaufania.
Marzeniem Moniki Toczyńskiej było stworzenie w jednym miejscu wszystkich niezbędnych usług dla biznesu, co się udało i na dzień dzisiejszy przynosi bardzo dobre efekty. Kancelaria Audix Polska wspiera swoich Klientów w zakresie: biuro rachunkowe, obsługa prawna, wnioski Unijne, obsługa należności, windykacja należności, ubezpieczenia dla biznesu.W Kancelarii zatrudnione są osoby będące ekspertami z danych obszarów działania Firmy. Główne motto jakim kieruje się Kancelaria to ” z ludźmi i dla ludzi” zapewniając kompleksową obsługę przedsiębiorców w każdym aspekcie prowadzenia firmy. Podejmuje się także rozwiązywania „spraw trudnych” z dziedziny obrotu gospodarczego. Specjalizuje się w szeroko pojętej dziedzinie rozwiązywania problemów, które napotykamy przy prowadzeniu przedsiębiorstw, spółek, fundacji. Motto : „Zakaz narzekania”.
Olga Wilińska – założycielka i Prezes Zarządu firmy IBI.pl sp. z o.o. Posiada ponad 17 lat doświadczenia w branży poligraficznej i reklamowej. Kobieta przedsiębiorcza i kreatywna. Ostatnie dwa lata, to czas, który w większym niż wcześniej stopniu poświęciła na rozwój firmy. Była bohaterką książki „Sukces jest kobietą”. Otrzymała tytuł „Kobiety charyzmatycznej przedsiębiorczej i społecznej”, przyznawany przez magazyn „Why Story” we współpracy z Gazetą Wyborczą i Radio Kolor. Została członkiem-założycielem stowarzyszenia „Kobieta Charyzmatyczna”. Dołączyła do Rady Biznesu „Klubu Przedsiębiorcy”. Członkini Lady Business Club i Barter Klubu. Odebrała nagrodę „Lider z powołania”, którym Redakcja magazynu Why Story Polska wyróżnia charyzmatycznych, zaangażowanych menadżerów.
Spółka IBI.pl zajmuje się drukiem, reklamą, poligrafią.W chwili obecnej działania firmy koncentrują się na wszelkiego rodzaju materiałach drukowanych: od pomysłu po druk i dystrybucję, druk cyfrowy zaproszeń, indywidualne kalendarze trójdzielne. Drugą specjalizacją firmy są tablice reklamowe i informacyjne, montowane na czas remontów dróg. Jak głosi jednak hasło reklamowe firmy: „Drukujemy wszystko na wszystkim”, niekoniecznie na wczoraj – jak dodaje właścicielka. Bo im wcześniej klient składa zamówienie, tym lepiej dopracowane i tańsze mogą być produkty końcowe.
Andrzej Spuła – Money Coach który już od ponad 20 lat zajmuje się w praktyce tematem finansów osobistych.
Swoje doświadczenie zdobywał na stabilnym rynku Niemieckim u boku najlepszych specjalistów z branży. Zebrane tam przez prawie 20 lat praktyki i osobiście stosowane rozwiązania pozwoliły osiągnąć sukces zawodowy i niezależność finansową. Dzisiaj prowadzi praktyczną edukację finansową podając konkretne rozwiązania dostępne już dla nas nie tylko w kraju ,ale w całej unii europejskiej.
Jego seminaria zachwycają, prowokują i zmuszają uczestników do działania ,a przez to natychmiast zmieniają ich życie, a także zabezpieczają w krótkim czasie finansową przyszłość, nie tylko tą emerytalną.
Wielu ludzi żyje w wielkim stresie, gonitwie oraz w ciągłym strachu o swoje jutro, nie posiadając żadnego planu finansowego ani koncepcji na zmianę swojej sytuacji finansowej. brak wiedzy i niekonsekwencja w działaniu to niestety klucz do wielkich problemów finansowych.
Andrzej Spuła gwarantuje sukces, prezentując konkretne Strategie oraz rozwiązania, dostępne dla każdego, które można stosować natychmiast. Pokazuje również jak korzystając z portfela w pełni zarządzanego przez specjalistów osiągać bezpiecznie i stabilnie zyski.
Dla bardziej doświadczonych prezentuje szereg programów inwestycyjnych wcześniej zarezerwowanych tylko dla inwestorów instytucjonalnych, gdyż już dzisiaj dzięki współpracy z partnerami zagranicznymi są one dostępne również dla prywatnych inwestorów w Polsce na bardzo atrakcyjnych warunkach i dających stabilnie wysokie stopy zwrotu z zainwestowanego kapitału. Andrzej Spuła powtarza: „tylko niezależny finansowo może decydować w pełni o swoim życiu!”
Marek Nadstawny – Prezes Kompanii Informatycznej. Jest wielbicielem systemów Windows i sieci komputerowych. Posiada certyfikaty Microsoft Certified Professional, Microsoft Certified Technology Specialist, Microsoft Certified Solutions Associate oraz Microsoft Certified IT Professional. W połowie 2015 roku uzyskał tytuł Microsoft Certified Trainer i prowadzi szkolenia specjalistyczne w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym Microsoft – CBSG Polska.
Kompania Informatyczna zajmuje się obsługą informatyczną firm, zakładaniem sieci komputerowych, audytami IT sprzętu, sieci, procedur bezpieczeństwa, dostępu, serwisem IT, naprawami komputerów, konfiguracją serwerów, wdrożeniami technologii Microsoft, instalowaniem oprogramowania. Misją Kompanii Informatycznej jest zrewolucjonizować rynek IT, wspierać przedsiębiorców w technologicznej rewolucji i wyznaczać standardy.
Piotr Gawlik – Posiada 12 letnie doświadczenie w projektowaniu graficznym, handlu i marketingu.
Uwielbia być na bieżąco z intensywnie rozwijającą się internetową technologią oraz możliwościami komunikacji i marketingu, które daje internet i nie tylko.
Twórca wielu strategii brandingowych o zasięgu polskim i globalnym. Realizował projekty graficzne m.in. dla takich marek jak Unimot, Sony, ZPUE Koronea, Signaflex i wiele innych. Często leci pod prąd, w kierunkach nieznanych innym i nie przyjmuje do wiadomości, że czegoś „nie da się zrobić”.
W swoich projektach kieruje się zasadą użyteczności i minimalizmu zgodnie z panującymi trendami w marketingu i social mediach. Zawsze wytrwały i zmotywowany do ukończenia zadania tak aby projekty były domknięte na ostatni guzik, ku satysfakcji naszych klientów. Pasjonat rozwoju osobistego. Słucha i wspiera innych oraz chętnie dzieli się swoją wiedzą. Współzałożyciel Agencji Kreatywnej Bach Studio.
Jarosław Szymanek –
Prezes zarządu PPIU sp. z o.o. Założyciel marki TwoMemory, doradca biznesowy.
Organizator szkoleń i spotkań networkingowych dla przedsiębiorców w ramach projektu Firma Idealna.
Współorganizator Forum Przedsiębiorców na warszawskim Targówku. Broker BarterKlubu.
ZAREZERWUJ BILETY, TERAZ W PROMOCJI:
[easy-pricing-table id=”7436″]
ZAPRASZAMY na POWER CONFERENCE!
Ta Konferencja to kompendium wiedzy o tym, co przedsiębiorca powinien wiedzieć w 2018 roku. Wydarzenie ważne dla przedsiębiorców, managerów, zarządów, wszystkich osób decyzyjnych w firmach. Zmiany w przepisach i algorytmach mediów społecznościowych, optymalizacja IT, podatków, bezpieczeństwo firmy… Nie trzeba szukać po portalach w Internecie. Wszystko w jednym miejscu!
Konferencja Power Company! – wszystko, co najważniejsze, aby zarządzać firmą, zwiększyć bezpieczeństwo, sprzedaż, optymalizację.
Udział w Konferencji stanowi doskonałą okazję do prezentacji swojej oferty. do promocji produktów podczas spotkań networkingowych w przerwach, pozyskania nowych kontaktów oraz Klientów. Dzięki udziałowi w konferencji Power Company 2018, macie Państwo możliwość dotarcia do osób decyzyjnych w firmach.
Miejsce Konferencji:
Centrum Konferencyjne
Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa (centrum)
Kontakt dla Wystawców:
Klub Przedsiębiorcy:
Joanna Wiejak 722142474
klubprzedsiebiorcy@gmail.com