Jak wdrożyć program lojalnościowy w Twojej firmie?

Konferencja program lojalnościowyFirmy działają w wielu branżach, mają różne specyfiki, produkty, wartości, metody działania.
Ale są też pewne cechy wspólne i rozwiązania, dające wiele możliwości:

– Czy Ty także, jak większość przedsiębiorców, szukasz źródła nowych klientów?
– Czy zastanawiasz się, jak ich zatrzymać, zapewnić sobie ich lojalność, aby zwiększyć sprzedaż?
– Czy wybierając produkty, usługi, dostawców, poszukujesz oszczędności?

Zgodzisz się zapewne, że każdy rozsądny przedsiębiorca myśli poważnie o tych obszarach w firmie.
W takich właśnie sytuacjach sprawdza się wdrożenie w firmie programu lojalnościowego.

Wdrażając program lojalnościowy tworzysz oszczędności
dla Twojej firmy i organizacji, dla pracowników, ich rodzin oraz klientów.
To dodatkowy budżet na dzieci, dom wakacje, podróże, zdrowie i przyjemności…

Wydaje się trudne?
Niekoniecznie… można skorzystać z gotowych rozwiązań!
Jedno z nich chcemy państwu zaproponować w Klubie Przedsiębiorcy:

  • Jeśli Twoja firma jest średnim lub dużym przedsiębiorstwem, zatrudniającym
    50, 100, 300, 1000, czy powyżej 10.000 osób wprowadzenie programu szybko
    przynosi duże, wymierne oszczędności i zyski.
  • Z takiego programu mogą skorzystać też małe firmy usługowe i produkcyjne,
    zatrudniające min. 5-10 osób lub mające już rozbudowaną bazę kontrahentów.

Jak to działa?

z programu mogą korzystać pracownicy, 
ich rodziny oraz klienci przedsiębiorstw,
które objęte są programem lojalnościowym:

Szeroka gama produktów i usług dostępnych
w ramach programu lojalnościowego umożliwia
tworzenie znaczących OSZCZĘDNOŚCI.

Dla Twojej firmy, to nawet 50.000 – 200.000 zł.

Dla Twoich pracowników (wraz z rodziną)
i klientów, to nawet 5.000 – 25.000 zł.

W jakim obszarze chcesz zyskać oszczędności?
Mamy specjalnie wynegocjowane rabaty:

  • Prąd i gaz dla firmy i domu taniej nawet o 40%
  • Ubezpieczenia rabat nawet do 30%
    (na samochody, nieruchomości, życie, ubezpieczenia rolnicze)
  • Kredyty, pożyczki – najlepsze warunki kredytowe w Polsce
    (kredyty bankowe oraz inwestorskie)
  • Zakup samochodów z rabatem
    np. Audi, Porsche, Mercedes, Toyota, Kia i inne
  • Odszkodowania
    (osobowe, majątkowe, rolnicze, wypadki w pracy, służebność przesyłu)
  • Odzyskiwanie pieniędzy z polisolokat
    (Generali, Axa, Skandia, Aegon i inne)
  • Pomoc i opieka prawna rabat do 50%
    – optymalizacja ZUS w kraju
    – optymalizacja podatkowa
    – sukcesja majątku
    – skuteczna windykacja należności
    – restrukturyzacja firmy oraz zadłużenia, upadłości konsumenckie
    – międzynarodowa księgowość
    – prawo karne, gospodarcze, cywilne, skarbowe
  • Inwestycje kapitałowe 12%
  • Pakiety medyczne
    (LUX MED, ENEL-MED, Centrum Damiana, Swissmed)

W jakim zakresie program lojalnościowy generuje zyski?

  • Zyskujesz oszczędności w wybranych obszarach dla swojej firmy;
  • Zyskujesz rabaty dla swoich pracowników i klientów,
    zwiększając przy tym poziom ich lojalności;
  • A dodatkowo Twoja firma otrzymuje cash-back z całej
    grupy zakupowej, tworząc całkiem nowe źródło przychodów!

Zastanów się…

Twoi pracownicy, czy klienci i tak kupują samochody, opłacają ubezpieczenia,
korzystają z porad prawnych, pakietów medycznych, używają prądu, gazu…
czy to nie wspaniałe, że oferując im rabaty, Twoja firma zyskuje profity?

Zapytaj, jak wprowadzić program lojalnościowy
do Twojej firmy już dziś!

  • Korzystaj z oszczędności wynegocjowanych w ramach grupy zakupowej;
  • Zyskaj źródło nowych klientów (tam, gdzie się ich do tej pory nie spodziewałeś);
  • Zbuduj grupę konsumencką ze swoich pracowników, dostawców i klientów!

Co otrzymuje przedsiębiorstwo?

  • Program lojalnościowy dla firmy, pracowników i klientów!
  • Punkt informacyjny z opisem dostępnych rabatów;
  • Audyt Firmy pod względem prawno-podatkowym
    (24 konsultacje prawne do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy);
  • Dedykowanego opiekuna do obsługi firmy, pracowników i klientów.

Wypełnij Formularz, a skontaktuje się z Tobą doradca,
który wyjaśni szczegóły działania i wdrożenia programu:

FORMULARZ ZAPYTANIA:
Jak wdrożyć program lojalnościowy w mojej firmie?

[contact-form-7 id=”6340″ title=”Formularz Zapytania WideDirect – z polecenia  ?info”]

PS.
Jeśli znasz przedsiębiorców, którzy mogą odnieść
znaczące korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego,
proszę prześlij im linka do tej strony:

http://klub-przedsiebiorcy.edu.pl/program-lojalnościowy   >>

Dziękujemy ?

 

Osoba do kontaktu:
Joanna Wiejak
mobile: +48 722142474